espengun Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Har et spørsmål ang. Windows Update og XP: Lagres oppdateringene jeg laster ned et sted på datamskinen, slik at jeg kan brenne backup av dem, slik at jeg slipper å laste ned alle når jeg har formatert maskinen? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Vel det går an å laste ned SP1a for XP, den inneholder en del filer. Men dersom du vil ha omtrent alle som er gitt ut i en pakke, kan du ta en titt på denne tråden http://www.neowin.net/forum/index.php?show...auto+patcher+XP Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Evt. kan du bare bruke Windows Update. Under Se Også i menyen til venstre ligger "Windows Update katalogen". Den er beregnet for folk som vil lagre oppdateringene for spredning over nettverk. Da plukker du hvilket OS du vil (XP+SP1 f.eks.) så får du alt sammen til en valgfri katalog på hd'n. Endret 13. desember 2003 av Bitex Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Når du lar windows automatisk laste ned oppdateringer blir de pakket ut og lagt som skjulte filer i windows mappa (tror jeg ) Så jeg tror ikke du kan brenne de ut nei... Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Når du lar windows automatisk laste ned oppdateringer blir de pakket ut og lagt som skjulte filer i windows mappa (tror jeg ) Så jeg tror ikke du kan brenne de ut nei... Etter du har brukt Win update (vet ikke med automatisk update, antakelig det samme som vanlig update) og alt installeres og du har reboota så finnes du updatene i "temporary internetfiles" mappa. Har gjort dette i et halvt år nå med i brenne ut updater, men det tar tid i installere de i gjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå