kollolll Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Har en bærbar PC hvor jeg har byttet ut harddisken med en mindre flash-harddisk. Gjelder reklamasjonsretten fortsatt om feilen ikke er relatert til dette? Eller forsvinner all garanti ved en slik endring? Arbeidet er utført av en kyndig.Takk. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Gjelder reklamasjonsretten fortsatt om feilen ikke er relatert til dette? Ja, men de vil sikkert prøve seg. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Det burde den gjøre. Kommer vel mest an på om du har kjøpt maskinen hos noen seriøse hvordan de stiller seg. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 RAM og HDD/SDD på laptoper er stort sett det man vell kan bytte lovlig uten å bryte garanti/reklamasjon. Er stort sett bare å skru løs et deksel under laptop (på mange modeler) så kommer man rett til RAM og HDD/SDD. DA bør ikke garanti og reklamasjon ryke Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Garanti kan ryke, men du beholder uansett reklamasjonsretten. På noen laptopper må hele dritten demonteres fullstendig. Lenke til kommentar
kollolll Skrevet 12. april 2018 Forfatter Del Skrevet 12. april 2018 Det burde den gjøre. Kommer vel mest an på om du har kjøpt maskinen hos noen seriøse hvordan de stiller seg. Den er kjøpt hos Komplett, så antar det bør gå greit? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Den er kjøpt hos Komplett, så antar det bør gå greit? Mest sannsynlig. Komplett er ryddig. Lenke til kommentar
kollolll Skrevet 13. april 2018 Forfatter Del Skrevet 13. april 2018 Hva skjer egentlig med denne ekstra harddisken om jeg sender maskinen inn? Den originale er fortsatt i maskinen som backup. Må jeg ta den ut før jeg sender den inn, eller sender de den tilbake separat om maskinen kasseres? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Er som regel smart å sende maskinen slik den var originalt både fordi den sannsynligvis innholder data som er mindre kjipt å miste på originaldisken og fordi du leverer maskinen i standard konfigurasjon som letter feilsøking da en har færre variabler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå