ACN Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hei alle sammen!!! Er det noen som kan skaffe meg en slik telefon? Samsung E-715 eller 710!!! Må bare ha den!! Er det noen som har noe annet kult så er det helt ok det også Hadde vært bra om noen kunne hjulpet meg!!! Ingar Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hei alle sammen!!! Er det noen som kan skaffe meg en slik telefon? Samsung E-715 eller 710!!! Må bare ha den!! Er det noen som har noe annet kult så er det helt ok det også Hadde vært bra om noen kunne hjulpet meg!!! Ingar Litt offtopic men..HEI jeg heter også Ingar Send en mail til Samsung eller noe Lenke til kommentar
ACN Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Stilig!!!!! Får vel ta og finne frem adressa til samsung da. Hadde nettopp E-700 men den ble stjålet fra meg! Kjipt!!!! Lenke til kommentar
odegard Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Så vidt jeg veit er E715 for det amerikanske markedet fordi det går på andre frekvenser, dessuten er visst E715 er dårligere utstyrt modell enn E700 men det er jeg ikke sikker på. E710 er oppdateringen til E700, forhåpentligvis går det an å oppdatere E700 med firmware. Det er ihvertfall en del folk som prøver å lage en custom firmware... Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 e710 har blitz funskjon, men det er vel mere lommelykt. Den har også dårligere ytterskjerm. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Så vidt jeg veit er E715 for det amerikanske markedet fordi det går på andre frekvenser, dessuten er visst E715 er dårligere utstyrt modell enn E700 men det er jeg ikke sikker på. E710 er oppdateringen til E700, forhåpentligvis går det an å oppdatere E700 med firmware. Det er ihvertfall en del folk som prøver å lage en custom firmware... Tror neppe at du kan oppgradere E700 til E710. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Så vidt jeg veit er E715 for det amerikanske markedet fordi det går på andre frekvenser, dessuten er visst E715 er dårligere utstyrt modell enn E700 men det er jeg ikke sikker på. E710 er oppdateringen til E700, forhåpentligvis går det an å oppdatere E700 med firmware. Det er ihvertfall en del folk som prøver å lage en custom firmware... Tror neppe at du kan oppgradere E700 til E710. Hva som er software-messig forskjell vet jeg ikke, men hva hardware angår. går det ikke an å bare ta den med til en telebutikk eller.no å få den oppgradert, ettersom både ytter-skjermen må byttes, og blitz/statuslys må settes inn... Uansett, hva skal du med en telefon som støtter blitz i softwaren når det ikke finnes blitz på den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå