Gå til innhold

Hjelp til å velge mobil ;)

Andeeey

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe ny mobil.. Kriteriene er:

-Den skal ha design man får vann i munn av

-Den skal ha VELDIG bra fargeskjerm

-Den skal ha bluetooth

-Den skal være kjapp, dvs, kjapp å bla gjennom menyer, telefonlister osv.. kjapp å skrive meldinger og sånt stress med ((hater mobilen jeg har nå, er så treig på dette.. DØØØØ!!))

-Den skal helst koste max 3000... (dette MED abb.)

-Den skal helst ha litt minne å skryte av...

-Den skal ha tasteturet NORMALT.. (blø sx1) :angry:

Jeg har egentlig fallt pladask for :dribble: Sharp gx20 :love: (pga skjermen som får alt annet til å virke som billig DRITT).. men tror ikke den kommer hit til oss anytime soon..

Hva ville DU anbefalt? :cool::thumbs::D

ellers en god jul til alle.. :xmas:

Endret av Andeeey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Velkommen til forumet Andeeey!

Nokia 6600 Passer alle dine behov, Minus på den er at den koster rundt 5000 kr uten abb! Og hvis du liker klappetelefoner, så kan du gå for Samsung E700, den er ganske fin å se på!, men den har ikke Blåtann!

SE T630 ser ganske bra ut, kommer også ut til nyåret.

Eller hvis du venter til nyåret kan du kjøpe deg Sendo X

PS: skift topic navn til, f.eks Trenger hjelp til å velge ut en mobil!

Hvis ikke du skifter så stenger Admin denne topicen.

Og enda et PS:Bruke søkefunksjonen og søk, mange som har hatt sånne spørsmål!

Mvh Bassmania

Edit: Skriveleif! og addet en mobil extra!

Endret av bassmania
Lenke til kommentar

Jeg har tittet på begge de ;)

Minuset jeg fant med e700 (som jeg skulle kjøpe)

var at den ikke har blåtann.. og har lest ganske mye pepper om softwaren på den her i forumet.. det skremte meg vekk fra den...

angående nokia 6600 så var det som skremte meg bort prisen, og rett og slett det at den virker som en vanskelig tlf hvis ikke du kjenner noen experter.. hehe.. Desuten kan den bare spille mp3 i mono har jeg hørt, noe som gjør den ubrukelig som mp3 spiller med øretelefon dingser uansett... og sånt.. desuten leste jeg i testen på en side at kvaliteten på video opptaket osv er ganske dårlig.. gidder jo ikke betale for noe som ikke funker optimalt?

Sjekket ut Sendo X også.. den virker egentlig ganske perfekt.. eneste som skremmer meg litt er at den også virker som en "expert" telefon..

er så forelska i den sharpen as.. dust at den ikke kommer hit.. :angry:

Lenke til kommentar

Hvis du også vil ha stero lyd, så er SendoX den beste(men prisen er litt høy.), hvis du ikke vil prøve SX1, men som sagt, den kommer ikke før nyåret, og den er dyr og den er, som du sier, "expert" mobil.

Men man bruker ikke lang tid på å tilpasse seg til en "expert" mobil!

Edit: litt her og der!

Endret av bassmania
Lenke til kommentar

Har sjekket ut de fleste mobilene dere har anbefalt til nå...

Kommer ikke til å kjøpe sx1, grunnet dets (etter min mening) ubegrenselige stygge design og knappesystem.. Designet på SE z600 ekke mye bedre det heller...

Minnet på Sendo X er desidert best da ;) med minnekortdinsgeboms i den kan du få oppi 1GB med minne eller no..

huff.. ekke lett as.. finnes jo 1 milliard forskjellige mobiler virker det som.. vakke som før.. :p

Syns ikke SE t630 frister mye heller.. eneste som frister med SE og bluetooth er den tøffe bilen.. hihiaheihe.. ;)

Lenke til kommentar

Sendo X virker ganske perfekt ja.. håper bare det ikke blir noe kluss, og at den kommer ganske snart.. er villig til å gi rundt 3000 (dette MED abb.)...

hm.. men er fortsatt forelska i Sharp'en as.. gx22 eller hva den het.. hoh.. har dere sett bilder av den sammenlignet med andre mobiler?? skjermene på de andre ser ut som noe billig dritt.. *siklepå*.. :dribble::dribble::dribble:

men men.. kan kanskje hende det blir e700 på meg.. grunnet designet..

Hkkiss!Forum

sjekk bildene a.. *siklesåsprutenstår* :dribble::dribble::dribble:

Endret av Andeeey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...