Mon69 Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 En gang rundt 1996 satt min daværende og jeg og spilte et «veldig skummelt spill» på PC Tror det var litt «Shining-følelse» rundt det. I spillet var man i et eldre, stort hus...skulle løse gåter etc. Innimellom stoppet spillet opp og det kom video (fra hendelser tidligere i huset) Bla ute i hagen - i et glasshus (lysthus, drivhus?) - kom en video av noen som drepte en annen med en spade.. Når vi rev ned en peis inne i huset, sa noe fra en bok som lå der el så kom en ond ånd fri...og etterhvert i spillet skulle vi rømme fra denne. Vi kunne gå utenfor huset...til nærliggende butikker (og et fyrtårn?) mener jeg å huske. Har googlet og lett men finner ikke dette spillet. Noen som kjenner igjen beskrivelsen som kan hjelpe meg med navn på det? Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 ja er nok som over her. Med Roberta Williams https://en.wikipedia.org/wiki/Phantasmagoria_(video_game) Husker jeg spilte det utrolig mye. Samme med under a killing moon. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Sikkert riktig det over her, men det fikk meg til å tenke på "The 7th guest" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå