Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Forstår du da hvordan 32 GB er så lite at det er "ubrukelig?"Ingen er vel uenige om at 32 GB holder for alle. Problemet er påstanden om at det er tilnærmet ubrukelig, og der er vi sterkt uenige. Det er fullt brukelig for veldig mange. Spesielt da veldig mange streamer det aller meste for tiden. Anekdoter om lange reiser til Japan er totalt irrelevant. Det er bare ett eksempel på når det hadde vært greit å ha mer, ikke et bevis for at det er ubrukelig med 32GB. Når det er sagt synes jeg allikevel at 64GB burde vært minimum i 2018. Ja, dersom du leser litt lenger opp, så er det ikke jeg som påstår at 32 GB er ubrukelig. Lenke til kommentar
V-S 86 Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 (endret) Once you go apple pencil you never go back! Jeg har selv ipad pro 12,9 med apple pencil og jeg er ganske fornøyd! Så det at den billigste ipaden også har fått støtte for apple pencil er jo ganske genialt. Med apper som: - myscript calculator 2 - my script Nebo (det jeg Skriver med nå) - procreate - Astropad - Affinity photo - Onshape eller Shapr3D ... og flere! Så har en mange gode verktøy tilgjengelig. Ps! Hele dette innlegget er håndskrevet med apple pencil! Det samme gjelder også dette matte regnestykket;) Endret 20. april 2018 av V-S 86 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg