AnonymDiskusjon Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Noen som gjør det? Hvordan føles det? Tips til hvordan gjøre det? Må vel ha en slags maskin, man skjærer seg vel lett med "kasett-høvvel". Altså håret mellom rumpeballene. Har fått mer hår der nå, enn når jeg var ung. Anonymous poster hash: 4dbaf...bfd Lenke til kommentar
fyllik Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Det klør vel hvis du fjerner det, men voks ville nok gjort susen! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. april 2018 Forfatter Del Skrevet 11. april 2018 Rive av da? Det er nok pain in the ass... Anonymous poster hash: 4dbaf...bfd 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Bruker DE-høvel. Veldig forsiktig. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Les dette før du gjør det http://vgd.no/helse-sex-og-livsstil/samliv-generelt/tema/670120/tittel/ikke-barber-rumpene-deres Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. april 2018 Forfatter Del Skrevet 11. april 2018 Jeg tar en brasiliansk voksing en gang i måneden, og da får jeg fjerna alt. Super smooth, så slipper en svett, jævla hår hele fuckings tida. Anonymous poster hash: 67944...599 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. april 2018 Forfatter Del Skrevet 11. april 2018 Tør nok ikke bruke høvel... voks gjør for vondt, det er jo rimelig følsomt område. Kasetthøvel - kanskje? Det finnes ikke en maskin da? Høres skremmende ut det på VG Debatt, men tror det er mest prompehumor... Bare syns jeg aldri blir ordentlig ren... kunne kanske spylt meg, jeg driter stort sett hjemme. Anonymous poster hash: 4dbaf...bfd Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 (endret) Du har da ikke hår midt i kaviarstjerna. Men det er sant at dopapir egentlig ikke er bra nok. Vi burde alle gjøre som muslimene og vaske oss skikkelig hver gang vi går på do. Life goal: bidet. Endret 11. april 2018 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. april 2018 Forfatter Del Skrevet 12. april 2018 Bidet er jo kvalmt da. Spruter dritt. Klart man må vaske seg med vann når man bare graver ut dritten med hånden. Hadde vært best å leve på føde som ikke gav avføring. At alle restene kom ut med urinen. Det finnes ikke, men kanskje man kunne operert kroppen, eller gjennomgått genterapi. Så kunne man bare sy igjen anus. Anonymous poster hash: 4dbaf...bfd Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Gjør som meg, spør en venn! Selv fikk jeg dama til å gjøre det for meg. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Bidet er jo kvalmt da. Spruter dritt. Klart man må vaske seg med vann når man bare graver ut dritten med hånden. De gjør ikke det. Bidet bruker man etter å ha tørket seg med papir, er ikke så mye dritt igjen da. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. april 2018 Forfatter Del Skrevet 12. april 2018 Epiler? Hva betyr? Anonymous poster hash: 4dbaf...bfd Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. april 2018 Forfatter Del Skrevet 12. april 2018 Herregud så barnslig innlegg jeg postet over her... Anonymous poster hash: 4dbaf...bfd Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. april 2018 Forfatter Del Skrevet 12. april 2018 Hvis jeg får dame, så skal hun i alle fall ikke barbere inne i rævva mi. Eller gjøre annet analt, som rimming. Anonymous poster hash: 4dbaf...bfd Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Epiler? Hva betyr? Anonymous poster hash: 4dbaf...bfd Enda mer smertefull prosess enn voksing, men mye billigere i lengden. Bttesmå pinsetter som beveger seg kjemperaskt, åpner og lukker seg lynraskt og beveger på seg, river med seg hårene dine. En god epilator tar ikke lang tid å fjerne hårene, bruker du penger på billig dritt kan du risikere at den brekker hårene istedet. Jeg epilerer under armene innimellom. Det føles som om jeg skal svime av i dusjen når jeg gjør det, men resultatet er utrolig! Og verdt det, hvis du kan holde ut med smerten. Husk at huden din blir nummen ganske raskt også, så gjør kun sinnssykt vondt i noen få sekunder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå