Smidt Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 har akkurat fått tak i Need For Speed Underground og installert og alt, men i det jeg skal starte spillet får jeg opp feilmelding (i win xp) hvos jeg kan sende feilrapport eller la være. så er det å starte på nytt, men det samme skjer.. noen som har vært borti noe liknende? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 ser det nettopp har vært et annet innlegg om det samme, men har jeg samme feilen? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Du har sikkert gjort det men jeg spør allikavel, har du satt de regionale innstillingene til Engelsk (autstralia) ? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 nei, jeg kommer ikke inn i spillet.. jeg låner det av en venn og det funker hetl fint hos han... Lenke til kommentar
southhome Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Du stiller det ikke inn i spillet , men i Windows. Gå inn i Start-Kontrollpanel-Innstillinger for regioner og språk-Regionale innstillinger-tillpass... og sett det til Svensk og bruk. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Du stiller det ikke inn i spillet , men i Windows. Gå inn i Start-Kontrollpanel-Innstillinger for regioner og språk-Regionale innstillinger-tillpass... og sett det til Svensk og bruk. MANNA. funker jo men hvorfor?? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 bruk søke funksjonen ... EA har en god del feil leveranser. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Merkelig bug... Men jeg har kjøpt spillet og har _svensk(!!!)_ tekst... Vil gjerne ha engelsk, men hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Vet ikke om det finnes en patch, hvis ikke tar jo EA tilbake spillene og du får tilsendt et nytt (i hope) Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 bruk søke funksjonen ... EA har en god del feil leveranser. så gjennom det andre emnet med feil på nfsu, men fant ikke ut hva som var feilen. virket som om noen måtte sende spillet tilbake.. men men funker nå Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Merkelig bug... Men jeg har kjøpt spillet og har _svensk(!!!)_ tekst... Vil gjerne ha engelsk, men hvordan gjør jeg det? Jeg lurer også på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå