VRK18 Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Noen her som hører på musikk før dere sover? Har dere i så fall propper i ørene, eller har dere på en høyttaler i rommet, eller har dere andre løsninger? Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Jeg er singel og jeg hører på lydbøker på en liten bluetooth høyttaler med lydbøker fra Audible, setter på en timer så jeg ikke må lete så lenge for å finne igjen hvor jeg sovnet. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Ikke musikk, men Podcasts. Bruker ørepropper for å ikke forstyrre hun jeg deler seng med. Tidligere hadde jeg en liten høytaler hengende på veggen rett over sengen. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Hørte på musikk før via laptop men etter at man har ødelagt melodien i alt for mange sanger fant man noe annet å høre på :O Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Innimellom, jeg har en sonos one på sengegavlen. Går enten i noe rolig musikk, podcast eller diverse lyder som regn, storm osv 1 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 12. april 2018 Forfatter Del Skrevet 12. april 2018 Finnes det noe så man slipper å forstyrre andre i samme rom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå