HarBer Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 eg skal starte ein pc på nytt og har hat hjelp av naboen. men han kluser det bare til for meg for no starter ikkje pc rett helder . der er ein fil den mangler og den veit eg ikkje korleis eg skel gjere det Det eg har mest lyst til er å slette alt og starte på nytt men eg treng hjelp er det nokon som kan hjelpe meg med det ålesund Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Formater alle/en harddisc. Installer XP på nytt. Men først gå inn i BIOS og førsteprioriter 1,Boot CDROM slik at du kan boote fra XP cd'n som du har i fra starten. Så ordner det seg. Hvis jeg ikke har missforstått. Lenke til kommentar
HarBer Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Formater alle/en harddisc.Installer XP på nytt. Men først gå inn i BIOS og førsteprioriter 1,Boot CDROM slik at du kan boote fra XP cd'n som du har i fra starten. Så ordner det seg. Hvis jeg ikke har missforstått. boot cdrom ? har ikkje noko slikt har prøvd med å sette inn win2000 men den ville ikkje starte å laste inn Lenke til kommentar
Azton Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Du kan prøve å boote opp med XP cden (går ut i fra du har XP), og ta repair funksjonen på den. Mulig det fikser seg da.. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Du kan prøve å boote opp med XP cden (går ut i fra du har XP), og ta repair funksjonen på den. Mulig det fikser seg da.. Har får ikke boota og da hjelper det dårlig. Kan du gå inn i BIOS? Så leter du deg frem igjennom menyene. Til du finner Bootadvice nr.1. nr.2, nr.3 og så videre.... Hvis du setter CDROM til Bootadvice nummer 1 så må du save. Og da restarter den. Så kommer det opp (ha inne XP-cd) trykk en tast får å boote fra cd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå