Bone Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Nettopp ferdig med MP2; Veldig kult spill, .. MEN!! Dæven hvor jeg synes det er *kjipt* at heltinner dør i spill (og film, for den del)! Synes nå hu Mona Sax -bærta burde overleve!! Det er ikke en film-basert-på-en-sann-historie, dette her.. I en ellers så trist historie, synes jeg det kan være pittelitt med lyspunkt og gleder.. Ja, jeg lar meg rive litt med.. Spesielt når det gjelder bærter.. En litt småfurten Bone over avsluttinga her.. Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Har hørt at det er flere endinger etter hvert som man prøver de andre spillmodusene. På den vanskeligste så overlever hun visstnok. Aner ikke om dette er sant, siden jeg ikke har spilt Max Payne 2. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Har hørt at det er flere endinger etter hvert som man prøver de andre spillmodusene. På den vanskeligste så overlever hun visstnok. Det er visst sant! Jeg måtte ta en google-søk, så fant jeg det. Siden jeg ikke er en hard-core-gamer, så orker jeg ikke å spille en hel tur til for å se, ..men jeg kan heldigvis bruke fantasien til å innbille meg at hun overlevde; noe hun jo faktisk gjorde (til slutt).. Litt lettet, men jeg synes allikevel hun skulle ha overlevd uansett level. Man tar ikke livet av snærtne bærter sånn uten videre.. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hmmm.....personlig liker jeg å denge Lara Croft. Noe galt med meg? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) tja, MP skal jo være tragisk da...men ja, det er litt kjiipt noenganger men jeg har hørt rykter om en alternativ happy slutt Endret 14. desember 2003 av MrLee Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Se på Braveheart. Der dør begge hovedpersonene. Likevel en herlig film! Lenke til kommentar
simes Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Kameraten min runda det 3 ganger og fikk "the happy ending".. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Se på Braveheart. Der dør begge hovedpersonene. Likevel en herlig film! dør sophie marceau (sp?) i braveheart? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Se på Braveheart. Der dør begge hovedpersonene. Likevel en herlig film! dør sophie marceau (sp?) i braveheart? Jeg karakteriserer Mel Gibson og Catherine McCormack som hovedpersoner, da. Men forsåvidt er kanskje Sophie Marceau mer på skjermen enn Catherine. Det er vel for øvrig mange andre også. Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Må prøves. Endret 14. desember 2003 av rivaldo Lenke til kommentar
DiscoDown Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Mona overlever når du runder det på den hardeste vansklighetsgraden ( gjort det selv:P) Lenke til kommentar
aiuL Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg mener nå MP2 skal være litt gjennomgående dystert og deprimerende. Max Payne spiller lever ikke i noen "Mario-verden". Dermed synes jeg det er passende at slutten ikke blir sånn totalt happy ending heller. Alt trenger ikke slutte godt, for at produktet skal være bra, og her mener jeg det passer best. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Se på Braveheart. Der dør begge hovedpersonene. Likevel en herlig film! dør sophie marceau (sp?) i braveheart? Jeg karakteriserer Mel Gibson og Catherine McCormack som hovedpersoner, da. Men forsåvidt er kanskje Sophie Marceau mer på skjermen enn Catherine. Det er vel for øvrig mange andre også. jojo, men da tror jeg du er i mindretall.. Lenke til kommentar
jackson Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Se på Braveheart. Der dør begge hovedpersonene. Likevel en herlig film! Ja! Braveheart ga meg en "wow" følese på slutten. Fyflaten for en film! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Se på Braveheart. Der dør begge hovedpersonene. Likevel en herlig film! ..må quote denne her jeg også.. Det jeg mente; Braveheart er jo en "ordentlig god" film, med god handling og hva-vet-jeg; kanskje basert på noe sant noe.. Altså en film hvor storyen er nokså viktig, og skal være litt trist.. En film litt etter "alle menn dør, men ikke alle menn riktig lever" (eller noe i den duren).. Poenget mitt at det er ikke Max Payne, det er et spill for Actions skyld (selv om storyen er sabla god og fengende), men man trenger ikke å gjøre det til en " ekstra trist" slutt.. Den har sine triste episoder og en trist handling om MaxPayne's liv, og Mona Sax's. Jeg mener at man ikke trengte å gjøre den enda tristere og mørkere.. Den er trist nok selv om hun hadde overlevd. Men hadde hun overlevd, så hadde det vært allikevel ett lyspunkt.. Kort sagt; spillet hadde ikke blitt ødelagt om hun hadde overlevd. Storyen er like god fordet. Det er ingen god grunn, slik jeg ser det, til at hun ikke skal overleve. Personer har jo en tendens til å knytte seg til "Hovedpersonene".. off.. dette ble masse babbel dette.. Lenke til kommentar
aiuL Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Kort sagt; spillet hadde ikke blitt ødelagt om hun hadde overlevd. Storyen er like god fordet. Det er ingen god grunn, slik jeg ser det, til at hun ikke skal overleve. Personer har jo en tendens til å knytte seg til "Hovedpersonene".. Jeg mener det er genialt at spillet slutter som det gjør. Det symboliserer på en måte "livet" til Max Payne. Det er ikke en lykkelig historie. Og det er jo nettopp det utviklerne spiller på, noe som er til de grader godt gjennomført. Hadde Mona overlevd, ville det blitt nok en til av de klisjefylte actionspillene på markedet, er nå min mening. Spillet har en deprimerende historie, pluss "never-ending" action, noe som skiller det litt ut ifra mengden i sjangeren. Enkelt sagt blir det at: Det var bedre slik. Hun fikk den lette veien ut. Max vil fremdeles jage skygger fra fortiden... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg mener det er genialt at spillet slutter som det gjør. Det symboliserer på en måte "livet" til Max Payne. Det er ikke en lykkelig historie. Og det er jo nettopp det utviklerne spiller på, noe som er til de grader godt gjennomført. Hadde Mona overlevd, ville det blitt nok en til av de klisjefylte actionspillene på markedet, er nå min mening. Spillet har en deprimerende historie, pluss "never-ending" action, noe som skiller det litt ut ifra mengden i sjangeren. Enkelt sagt blir det at: Det var bedre slik. Hun fikk den lette veien ut. Max vil fremdeles jage skygger fra fortiden... hehe.. det er jo noe sant i det der! Hver sin smak; men, jeg synes nå fortsatt hu bærta skulle ha overlevd i første omgang; liker _noen_ lyspunkter, jeg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå