Fotoskrulla Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Våren Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Fin bukett av krokus du fant i hagen din - og allerede nå i full blomstring. Vakre pastellfarger har du også fått fint frem. Vet ikke hva jeg kan finne av blomster i vår hage akkurat nå, siden jeg da først må måke vekk all sneen for å få øye på den (hagen altså). Mvh.Oddvar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. april 2018 Forfatter Del Skrevet 10. april 2018 Fin bukett av krokus du fant i hagen din - og allerede nå i full blomstring. Vakre pastellfarger har du også fått fint frem. Vet ikke hva jeg kan finne av blomster i vår hage akkurat nå, siden jeg da først må måke vekk all sneen for å få øye på den (hagen altså). Mvh.Oddvar Jeg føler med deg Oddvar, denne siste snøen var veldig unødvendig. I kveld skal jeg ut og se etter nordlyset. Omsider klarvær når det er ok meldinger. Problemet er bare at jeg skal opp kl. 6 om morgenen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg