themuse Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Hei! Jeg har bursdag på mandag og aaaner ikke hva jeg skal finne på. Er det noe som har noen morsomme forslag til ting man kan finne på på bursdagen sin? Tenkte kanskje en forestilling, men er nesten ingen forestillinger som går på en mandag... men kanskje dere har andre forslag? Eller en morsom/fancy restaurant man kan unne seg på bursdagen sin? Takk!! Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Hvor mye penger har du råd til å bruke? Hvis jeg skulle feiret meg selv alene, ville jeg gått på en indisk restaurant og spist et skikkelig luksusmåltid. Eller kanskje gått på en restaurant av ukjent kultur og spist buffét. I hvert fall noe jeg hadde hatt lyst på en stund og kunne tenke meg å "sample" ^^ 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 (endret) Feire med et glass vin fordi du kan (om du liker vin)? Spist et godt måltid. Tatt det kuli, og evt. truffet noen venner? Ta ting litt som det kommer/dere får lyst til utover noen få mål som å spise godt. Lete etter ungdomskilden, og be om at du får leve i en 21 år gammel kropp til evig tid Sånn 21 - 23 år gammel kropp er vel "prime".. Endret 10. april 2018 av G 1 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Trenger ikke finne på noe. Men hvis du absolutt vil så avhenger det av hvem du vil feire med. Familie? Venner? Kjæreste? Lenke til kommentar
Klumpfot Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Drukne sorgene i sprit? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Et par drinker på en skybar, hvis du liker alkohol! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 (endret) Sitt en stund på hånden din, så tar du deg en jager. Så føles det ut som du får deg en handjob i bursdagsgave (forutsatt at du er av det mannlige kjønn dog) Endret 13. april 2018 av Complexity Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Btw. Veldig lett å anbefale restaurant når du ikke sier hvor du bor :O Lenke til kommentar
themuse Skrevet 15. april 2018 Forfatter Del Skrevet 15. april 2018 Hei! Takk for mange gode foslag! Jeg er av det kvinnelige kjønn og har kjæreste bor i oslo og liker godt alkohol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå