AfterGlow Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Ny video viser ferdighetstre og mer.Slik blir progresjonssystemet i God of War Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Det gledes. Har forhåndsbestillt det på Playstation Store slik at jeg får det før det blir utsolgt, noe jeg tror vil skjer rimelig fort. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Det gledes. Har forhåndsbestillt det på Playstation Store slik at jeg får det før det blir utsolgt, noe jeg tror vil skjer rimelig fort. Hva mener du? Går det an å selge ut av en digital versjon? Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Hva mener du? Går det an å selge ut av en digital versjon? Selvfølgelig, hva er ellers vitsen? Og ikke nok med det, man får visst nok med sånne supergode gjenstander i spillet også som gjør at det vil bli mye gøyere og at man blir sterkere enn de som er så dumme å ikke forhåndsbestille det. Og det helt gratis! 2 Lenke til kommentar
Sinnagamern Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 (endret) ^^Troller du oss nå ? Det er umulig at en digital versjon blir utsolgt. "Vitsen" med å forhåndsbestille er at du får lov til å laste ned spillet en dag eller to på forhånd og som du sier tilgang til noen eksklusive gjenstander. Endret 10. april 2018 av Sinnagamern Lenke til kommentar
Lars Isaksen Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Nei, nei, nei. De har jo bare noen få eksemplarer til salgs per land. Må forhåndsbestille for å være sikker på at de ikke blir utsolgt på psn. 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Håper CDON sender min CE i tide så jeg har på lansering....gleder meg nå kjenner jeg! Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Håper CDON sender min CE i tide så jeg har på lansering....gleder meg nå kjenner jeg! Ja jeg også. Håper bare at jeg får det på lanseringsdato. Har fohåndsbestillt det på PS Store 1 Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Håper CDON sender min CE i tide så jeg har på lansering....gleder meg nå kjenner jeg! Ja jeg også. Håper bare at jeg får det på lanseringsdato. Har fohåndsbestillt det på PS Store The irony is strong in this one! Lenke til kommentar
Lars Isaksen Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Gow er vel på rundt 50 GB? Serverne til playstation har jo bare en bestemt mengde plass, og når hvert eksemplar tar 50 GB. La oss si serverne er på 100 tb per kontinent, og så skal de ha plass til eksemplarer av alle de andre spillene... Selv om vi skulle være optimistiske og si de har 6 tb ledig til gow, så har de da bare 120 eksemplarer. Så når en spiller har kopiert ned sin versjon, så må jo utviklerne lage et til eksemplar for å legge ut på serveren, og det tar jo tid. Derfor er det lurt å forhåndsbestille. Lenke til kommentar
BorgCube Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Gow er vel på rundt 50 GB? Serverne til playstation har jo bare en bestemt mengde plass, og når hvert eksemplar tar 50 GB. La oss si serverne er på 100 tb per kontinent, og så skal de ha plass til eksemplarer av alle de andre spillene... Selv om vi skulle være optimistiske og si de har 6 tb ledig til gow, så har de da bare 120 eksemplarer. Så når en spiller har kopiert ned sin versjon, så må jo utviklerne lage et til eksemplar for å legge ut på serveren, og det tar jo tid. Derfor er det lurt å forhåndsbestille. Jeg vet ikke om du tuller eller om du bare er potte idiot, men du ga meg i hvert fall en god latter. Takk. :-D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 (endret) Det gir jo null mening at det går an å bli utsolgt for noe digitalt, og er i så tilfellet ikke en praksis man bør støtte med å forhåndsbestille. Endret 11. april 2018 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Mange morroklumper i denne tråden Har i grunn hendene mine fulle med spill, men veit at når neste helg nærmer seg så angrer man og får lyst å spille. Får gjøre en iherdig innsats med andre spill frem til da! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå