Girl_bala Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 (endret) Hei Jeg skal på intervju for stillingen som drift av IT infrastruktur og lur på hva kan de spørre? 1. Tenker mest teknisk spørsmål. 2. Noen med erfaring fra jobben? 3. Tips for Intervju Takk på forhånd ☺ Endret 10. april 2018 av Girl_bala Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Jeg skal på intervju for stillingen som IT infrastruktur Hæ? Drift av infrastuktur, arkitektur av infrastruktur, deployment av infrastruktur? Lenke til kommentar
Girl_bala Skrevet 10. april 2018 Forfatter Del Skrevet 10. april 2018 Drift av infrastruktur Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Tips. Når du blir innkalt til intervju, så er du allerede kvalifisert for jobben. De er nok mer interessert i deg som menneske på intervjuet. Hva er dine sterke og hva er dine svake personlige sider? Hva ville dine kollegaer/studievenner si er dine sterke sider? Slike typer spørsmål. Jeg har vært på endel intervjuer og bare en gang har jeg fått et teknisk spørsmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå