remerserr Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) se her !!! bilde av når en eller annen svenske driver på å taster et nummer skulle gjerne ha lagt ut bildet men det gikk ikke Endret 15. desember 2003 av Remerser Lenke til kommentar
Andeeey Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Øhm.. litt utafor topicen, men vil man kunne koble hvilken som helst vanlig øretelefoner til Sendo X for å høre på mp3? .. rettere og lettere sagt, er det vanlig audio out utgang? (... håper jeg ikke er helt på schnøørra her..) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) vet seriøst ikke...! ikke noe dumt spørsmål... vet ikke om den har den "lille" standard utgangen... *trykker som gal og leter etter bevis for/imot* EDIT: her kan du se det på venstre bildet ca. imidten på siden.... er ikke sikker men ettersom det er et sånn ikon så... Endret 15. desember 2003 av Remerser Lenke til kommentar
Andeeey Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Irriterer meg grenseløst over hvorfor ikke de putter på vanlige audio ut utganger på telefoner med radio og mp3 og sånt.. er ikke så kult å MÅTTE bruke deres standar telefon utstyr.. som oftest er møkk.. hvor lyden høres ut som de falske musikkfilene RIAA spytter ut.. (Kanskje litt overdrevent..) ... EDIT: ser det.. ser mistenkelig ut som en sånn gummi dings som sitter over inngangen eller noe.. får håpe.. de kjøper jeg den garantert... Endret 15. desember 2003 av Andeeey Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Irriterer meg grenseløst over hvorfor ikke de putter på vanlige audio ut utganger på telefoner med radio og mp3 og sånt.. er ikke så kult å MÅTTE bruke deres standar telefon utstyr.. som oftest er møkk.. hvor lyden høres ut som de falske musikkfilene RIAA spytter ut.. (Kanskje litt overdrevent..) ... leste du det ovenfor? Lenke til kommentar
Andeeey Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 mhm.. se edit.. gikk litt fort i kanta detta Lenke til kommentar
Andeeey Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 I teorien, vil man kunne laste ned MSN messenger eller noe lignende på mobilen og sitte å prate som du gjør online på dataen ? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 hvis onkelen din hetter onkel skrue ja (d er dyyyyyyyyyyyyyyyyyyrrrrrrrrt) Lenke til kommentar
Andeeey Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Har faktisk to ganske rike onkler Men tror vi la fra oss den ideen... Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Sendo x er jo den av series 60 mobilene med mest klasisk design... Lenke til kommentar
Andly Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Ja, liker designen på Sendoen. Den har alt JEG trenger..... Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Sendos PR-ansvarlige, Tanya Pedashenko, har bekreftet ovenfor amobil.no at Sendo X vil lanseres i Norge en gang i løpet av første kvartal. Tipper at den vil komme rundt februar...Den har allerde kommet ut i England(tror jeg) Har også hørt at SX1 kommer rundt februar! SX1 kommer ikke rundt februar. SX1 kommer nå! Den skulle komme før jul. Den kommer 22.12.03. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) SX1 kommer ikke rundt februar. SX1 kommer nå! Den skulle komme før jul. Den kommer 22.12.03. Den skulle også komme til sommern, og i september, og i oktober og i november og forrige uke, tipper på at den kommer til jan/feb engang! så argumentet ditt er ikke akuratt no bra! Edit: MPX: Varenr: SX1 På lager: Ubekreftet 05.01.2004 Komplett: Antatt 2003-12-31 Som sagt, tror den kommer rundt jan/feb Endret 15. desember 2003 av bassmania Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 men av de 2 er nok sendo det beste valget... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå