Andly Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Tøft! Nå gleder jeg meg til Sendoen kommer! På den tror jeg man kan skifte menyer slik at man kan velge mellom oversiktlig(som SE har laget på de nyeste) og mere som samsung-telefoner og sånt.... Visst du skjønner hva jeg mener.... Kan man gjøre slik på 6600? (Kanskje det er bare tull det jeg har hørt...) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Vet ikke helt hva du mente nå. Themes? Lenke til kommentar
Andly Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Kanskje det er det... Iallefall at man kan ha det ikon-formet meny og "nummer-meny" slik at man går til sidene og går nedover.... Kanskje jeg bare har misforstått... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Du kan faktisk flytte på ikonene på symbian telefoner. Og du kan få dem så dem blir listet nedover hvis du skjønner... Lenke til kommentar
Andly Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Det var det jeg mente... Såg på noen bilder jeg har på dataen og da såg jeg hvordan det var..... Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 På Nokia 6600 kan man velge mellom List View og Grid View List view er slik man har på eldre Nokia telefoner. Lenke til kommentar
Andly Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Ok, da er den saken i boks. Men jeg lurer på om Sendoens skjerm er fysisk større eller mindre enn 6600 og SX1 sin... Får vel vente å se. Lenke til kommentar
Andly Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Ser her på en side at Sendoen har Symbian 6.1 og Camcorder funksjonen varer max 15 sek.. Se her... admpartners.com Er dette sant? Jeg har bare hørt at den kan ta opp i en halvtime og har Symbian 7... Hviss det er sant så er det litt kjipt......................... Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Den har symbian serie 60, Version 1.2s og camcorder varer 15 sek av gangen!! vga. har du si 512 mb, så kan du mer enn halv time, men hvertklipp varer i 15 sek! Endret 14. desember 2003 av bassmania Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Nei, dette er jo ikke kjipt da.. dette er en konge tlf, camcorder på mobil er ikke noe man kan skryte av, men det kan hende at de kommer/eller det finnes programmer som gjør at du kan filme dødslenge uten å stoppe, men hvis den bare kan ta 15 sek av gangen så er det ikke så ille, man kan bare ta 15 sek, lagre og 15 sek til og lagre osv! da får du med deg meste!§ Lenke til kommentar
Andly Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Hvor mye kan 6600 og SX1 ta opp av gangen? Lenke til kommentar
Andly Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Ja bassmania, du har jo rett der. Den har jo omtrent alt, har den ikke det da? (Men det er jo ikke radio på den, men for min trenger den ikke det. Jeg er faktisk glad over at den IKKE har det) Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) men hva skal man med radio når man har MP3 spiller da? og ja, den har alt man kan treng i en mobil, mener jeg da...eneste minus kan være kamera(men den kommer til å være den beste mobil kamera da!)!! Endret 14. desember 2003 av bassmania Lenke til kommentar
Andly Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 For min del gjør ikke det noe, men ett minutt eller to hadde jo ikke skadet... Jeg burde bare være glad over det er det på den i det hele tatt . For selfølgelig er det veldig gøy med en gang, men etter litt blir det sikkert ikke brukt så mye... Og ja, det hadde vært tøft med et megapixsel-kamera Men som du sier, det blir jo det beste..... ikke noe å klage på Den har jo STEREO! Det er tøft for meg iallefall. Lurer på om skjermen kommer til å bli like skarp som E700.... Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Samsung er jo drit kjent for å lage veldig gode skjermer, men jeg kjenner ikke så mye til sendo! Kanskje de lager bra skjermer, men jeg tror dette er den første farge skjerm mobilen til sendo. Så jeg vet egentlig ikke, men blir ikke forundret om den er like bra!! Det kulste med mobilen er vel at den har stero høytalere og sin engen grafikk CPU som gjør bildene bedre!!! Endret 14. desember 2003 av bassmania Lenke til kommentar
Andly Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Å ja, gleder meg! Jeg vet vilken mobil jeg skal kjøpe meg, ingen tvil om det... Lenke til kommentar
zyberwatch Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 på infosync tror jeg de sa at den vil koste rundt 5000. Leste på mobiltelefon.no at den ville ligge på rundt 5000 uten binding. Ser ut som en utrolig fet telefon Lenke til kommentar
Andly Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Var det ikke snakk om at den kommer ut i første kvartal neste år? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Sendos PR-ansvarlige, Tanya Pedashenko, har bekreftet ovenfor amobil.no at Sendo X vil lanseres i Norge en gang i løpet av første kvartal. Tipper at den vil komme rundt februar...Den har allerde kommet ut i England(tror jeg) Har også hørt at SX1 kommer rundt februar! Endret 14. desember 2003 av bassmania Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå