Eulogy Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hvem gir best lyd? Sendo X eller Siemens SX1? Noen som vet? Åssen kan man vite det når sendo ikke er ute ennå og sx1 såvidt har kommet ut på markedet? Skal vi gjette oss fram da kanskje? Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 ville tro det var sendo x, for den har jo 2 høytalere for stereo funskjon... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Ja og SX1 har STEREO også. Da var vi like langt ja... Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Mener det var Sx1 som kun hadde stereo i hodetelefonen mens sendo x hadde 2 høytalere, så den fikk stereo hele tiden.. kanskje jeg har misforstått... Lenke til kommentar
Andly Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Begge har nok stereo... Men er det andre ting som er forskjellig mellom Sendo X, Nokia 6600 og Siemens SX1? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Sendo støtter SD minnekort, noe de andre ikke gjør. Også har den blitz eller lys som andre vil si. SX1 har Symbian 6 mens de to andre har Symbian 7.0 Lenke til kommentar
Andly Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Altså Sendo'en har symbian 7.0, som er bedre enn SX1 sin? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Bedre? Det er nyere hvertfall. Og da kan du ha themes noe symbian 6 ikke kan ha. Lenke til kommentar
Andly Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Unnskyld at jeg spørr sånn Eulogy, men jeg ble veldig ivrig på Sendo'en.... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hæ? Har ikke sagt noe jeg. Bare å spørre i vei det da. Og sendo er en lekker liten sak ja. Jeg skal nok ikke ha den. Har nok med min 6600. Lenke til kommentar
Andly Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Det eneste "negative" jeg har hørt om Sendo X er GPRS klasse 8.. Men var ikke det bare oppkobling med MMS og sånt? Det ødelegger vel ikke noe for "surfingen"? Har ikke den "Opera"(eller hvordan det staves..) som internett greie? Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Ikke for å være prikete, men jeg mener sx1 har symbian 6.1? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Ikke for å være prikete, men jeg mener sx1 har symbian 6.1? Ja og nettopp det jeg har sagt her jo. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Det eneste "negative" jeg har hørt om Sendo X er GPRS klasse 8.. Men var ikke det bare oppkobling med MMS og sånt? Det ødelegger vel ikke noe for "surfingen"? Har ikke den "Opera"(eller hvordan det staves..) som internett greie? Er ikke sikker jeg. Vet heller ikke om den har Opera. Men det er jo ikke så vanskelig å skaffe. Lenke til kommentar
Andly Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Så på Dagbladet.no og der stod: I dag offentliggjorde den britiske mobilprodusenten Sendo at de også går for innebygget Opera i sin siste modell, som de har kalt X. Det er samme selskap som i fjor kastet ut operativsystemet Microsoft Windows Smartphone fra sine modeller, og påførte datagiganten er presisjenederlag. De valgte konkurrenten Symbian og samarbeide med Nokia isteden. Tidligere har Nokia fortalt at de kommer med Opera innebygget i den nye modellen 6600 og den fremtidige modellen 7700. Fra før har de som har hatt modellene 3650 og 7650. Nettleseren kan også brukes med Sony Ericsson P800 og P900, samt Siemens SX1. Så da hadde jeg rett? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Ja du har det gitt. Men så har jeg ikke sagt du har tatt feil heller da. Lenke til kommentar
Andly Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 nei, jeg merka at "da hadde jeg rett" setningen ikke passa helt inn.... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hehe men jeg hadde gått for Sendo jeg. Mest pga SD minnekort og tastene hvis valget hadde stått mellom den og SX1. Lenke til kommentar
Andly Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Ja, jeg tror nok jeg iallefall går for Sendoen. Eulogy: Du som har symbian-telefon, hvordan er det å bruke det i forhold til vanlige telefoner? (kanskje dette har blitt tatt opp før.. Og jeg har ikke så himla greie på hva Symbian er ) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Det er jo som en vanlig mobiltelefon bortsett fra at du har maaaange andre muligheter som ikke-symbian telefoner har. Det er så mange programmer du kan få til Symbian og spill. Er mye du kan gjøre. Styre WinAmp med telefonen osv. Og det er ikke noe vanskelig å bruke en Symbian telefon. Mange som syns det fordi det skal være avansert, men det syns jeg er feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå