Andreas Bjørnbekk @Gamer Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Ghost of a Tale er en sjarmerende opplevelse med noen åpenbare mangler.ANMELDELSE: Ghost of a Tale Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Når man sliter med å finne løsninger på gåter eller ikke klarer å finne den ene gjenstanden man trenger for å komme videre, merkes det ekstra godt hvor få spillmekanismer Ghost of a Tale kommer med. Anmeldelsen i et nøtteskall: "Jeg synes spillet er vanskelig, og vanskelig er dårlig. Hvorfor kan jeg ikke drepe noen?! Hvorfor må jeg tenke?! Tenke er kjedelig! Dreeeeeepe! 6/10" Veldig bra spill, i en sjanger som knapt nok har hatt et bra spill de siste årene. Anbefales på det varmeste for spillere som synes det er gøy å tenke litt, og ikke må ha dreping for enhver pris. Med andre ord, faktisk spille et spill i snikespillsjangeren! Enda en sjanger som har blitt vannet ut av alt som kalles "action-RPGer" nå for tiden. 1 Lenke til kommentar
thyraven Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Bare synd spillet ikke er ferdig og inneholder bugs som i værste fall gjør at du ikke kommer videre... Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Det mest imponerende med dette spillet er at det er så og si et enmannsprosjekt. Mengden arbeid som ligger bak dette er enorm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå