SiriG Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Skriver en bachelor om irriterende reklamer. Ønsker gjerne å høre om folks synspunkter rundt irriterende reklamefilmer og hvilke dere synes er mest irriterende, helst nye. Lenke til kommentar
Dilemma Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Har bacheloroppgave din en problemstilling? Lenke til kommentar
mna Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Alle reklamer på youtube som kommer midt i en film og varer i mer en 5 min. Kjempegreier når man setter på ei liste med musikk. Er noe norskt oppleg har ikke fått med meg hva det er reklame for. Lenke til kommentar
SiriG Skrevet 10. april 2018 Forfatter Del Skrevet 10. april 2018 Har bacheloroppgave din en problemstilling? Hvilken påvirkningskraft har irriterende reklame for kjøpsatferd hos forbrukere? Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Personlig blir jeg irritert av betting reklamefilmer, spesielt de som inneholder John Arne Riise og John Carew. 1. Fordi jeg vet hvordan slike selskaper opererer 2. Liker hverken riise eller carew. 1 Lenke til kommentar
Dilemma Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Jeg synes Spar-reklamene på rim er irriterende. Gir iallefall ikke meg lyst til å handle der. Snarere tvert imot Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Jeg finner så godt som alle reklamefilmer irriterende og responsen er så langt det er mulig å unngå å kjøpe noe som nevnes i dem. De aller verste er dog reklamene fra bettingfirma, både fordi de er dårlige (men det gjelder jo så godt som alle norske reklamer) og fordi de går og går og går og går i all evighet. Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Coop Prix reklamen hvor dem sier "ENDELIG HVERDAG" er hvertfall ingen favoritt heller. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Eg ser aldri på lineær-TV lengre, så eg unngår heldigvis det meste av reklame den veien. Etter at det meste finnes på nett, der du heller ikkje treng å sjå programma når dei blir sendt, så er ikkje dekoderboksen kopla opp ein gong. Eg blokkerer ikkje reklame på Youtube, men muter den alltid og dersom den varer i 15 sekund så skifter eg til ei anna fane inntil den er ferdig. Reklame i form av bilete legg eg sjeldan merke til, og på enkelte nettsider blokkerer eg den. Det finnes sjølvsagt reklame som er meir irriterande enn andre, men berre det at eg skal sjå og høyre på ein reklamefilm er nok til at eg unngår det. Ikkje noko fan av radioreklame heller, men eg lyttar heller ikkje til radio. Lenke til kommentar
Handlepose Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 skulle gått til Specsavers 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå