akelbo Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Cyan har startet Kickstarter-kampanje for samlepakke med syv spill.Myst 25th Anniversary Collection bringer den populære serien til moderne PC-er Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Dumt et av målene ikke var å få dem ut på konsoll også. Perfekt type spill å spille på et stort tv med en kontroller i hendene... Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Kan ikke helt skjønne at det opprinnelige Myst kan tåle tidens tann. Det var utrolig når det kom ut, men ærlig talt: For eksempel The Witness er et mye bedre spill som klør akkurat det samme behovet. Etter min mening selvfølgelig. 1 Lenke til kommentar
Zhylo Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Spent på å hive meg inn i Myst 3: Exile igjen. En konsoll-port er ganske sannsynlig i senere tid da mikrosoft og sonys konsoller begge kjører på samme arkitektur som pc. Så lenge det ikke blir for dyrt å publisere der. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Dumt et av målene ikke var å få dem ut på konsoll også. Perfekt type spill å spille på et stort tv med en kontroller i hendene... Noen som er like enkelt å gjøre med en PC. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Noen som er like enkelt å gjøre med en PC. Jada ikke noe problem det. Selv hadde jeg nok kjøpt det på konsoll da det er den jeg har i stua. Og så er det vel usikkert om spillet har kontroller støtte. Men det kan jo løses med fks en Steam kontroller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå