1J7HHBGW Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Innvandring er ikke så farlig for samfunnet om man setter krav om at de må komme seg i jobb innen en viss tid, la oss si tre måneder, eller risikere å bli sendt ut av landet. Men når man kan leve i sus og dus i forhold til det livet de levde i la oss si Somalia, uten å jobbe, så er det ingen grunn for dem å en gang forsøke. Stortinget har også nedstemt FrPs forslag om at nordmenn og innvandrere skal ha samme rettigheter og krav hos NAV og i velferdssystemet ellers. Så per i dag har flyktninger og innvandrere flere goder enn nordmenn som har betalt skatt sitt hele yrkesaktive liv. Da er det ikke rart at muslimer og negre ikke vil jobbe? Jeg har jobbet med en fra Somalia, og fastlegen min er muslim. Så generalisere er det vel da bare anonyme nordmenn som driver med? Har du problemer med anonyme nick foreslår jeg at du klager til diskusjon.no istedet for å sutre som en annen småunge i annenhver tråd. Endre gjerne profilen din, fyll ut og gjør banalt tilgjengelig fullt navn, adresse, tlf nr, inntekt, skatt, formue, lån, partimedlemskap og alt annet som også kan være helt uinteressant. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Moderatormelding Rasistiske ytringer og persondebatt ble fjernet. Tilbakemelding tas på PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå