Chris1989. Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Heisann har en ny PC fra komplett.no Gtx 1080 27"benq med displayport Lo pcen stå på fra igår. Når jeg trykka på skjermen sto det "no signal" (hadde på displayport input). Når jeg starta pcen på nytt igjen kom komplett logoen opp på skjermen før "no signal" dukket opp igjen. Ventet 5 min før jeg gjorde det samme igjen og da gikk det fint.. Er bare bekymret for at det er noe galt med enten grafikk kortet eller skjermen? Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Går viftene i PCen når dette skjer? Lenke til kommentar
Chris1989. Skrevet 12. april 2018 Forfatter Del Skrevet 12. april 2018 Går viftene i PCen når dette skjer? Viftene i gtx 1080 går ikke men fant ut at disse ikke startet før gpuen var opp i 60 grader. Googlet litt og fant ut at den enkleste løsningen når dette skjer er å ta ut strømkabelen til skjermen i 10 sek å sette i igjen. Problem løst! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Det skal likevel ikke være sånn på en ny PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå