*BTS* Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Jeg kom ikke inn på sesjon 2, når jeg gikk på vgs. Nå studerer jeg, men er det mulig å bli innkalt da? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 bare å kontakte VPV det. Tror ikke du blir kalt inn uten sesjon. Lenke til kommentar
Tinnsoldaten Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Hei. Dersom du ble innkalt til til Sesjon del 1 og ikke kom gjennom til Sesjon del 2, vil du ikke bli innkalt igjen. Det er mest sannsynlig en grunn til at du ikke var aktuell til videre prøvelse. Lenke til kommentar
anonynor Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Hei, jeg ble heller ikke kalt inn til sesjon del 2, men jeg søkte selv inn til fallskjermjegerne og ble innkalt til sesjon del 2. Uten engang å ha fullført vgs! Finnes alltid muligheter! Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 Du kan også bli innkalt ufrivillig fram til du er 44 år så lenge du ikkje har blitt erklært tjenesteudyktig eller har fått innvilga fritak. Sannsynlegheita er lav sidan forsvaret kjøyrer minimumsbemanning og det er mange nok som melder seg frivillig til å fylle behovet, men du kan fortsatt risikere å få ei innkalling i posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå