Odd R. Valmot Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Totalpakken til lavere pris gjør susen for Huaweis nye flaggskip.TEST: Huawei P20 Pro Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Over 8000 kroner er fortsatt mye penger for en mobil man "må" bytte ut innen 3 år (pga at man bare får sikkerthets oppdateringer til da). 3 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Vi får også ta med at prisen på rundt 8 500 kroner ikke er avskrekkende. Mulig jeg er lettskremt, men vi kan fastslå at den påstanden er subjektiv. Jeg trenger en Mi eller Moto med 64GB til under 2 500 til å roe meg ned nå. 3 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 (endret) Huawei har den beste totalpakken, men det eneste den er bedre på sammenlignet med S9+ er bilder tatt i mørket og større batteri. Som nevnt flere ganger mangler den flere funksjoner sett opp mot S9+, som IP68, Stabilisering i 4K, Iris scanner, AUX inngang, SD kort, trådløs lading, men dette er da tydeligvis ikke noe å bry seg om.. S9+ er også raskere og har bedre skjerm. Endret 9. april 2018 av Simkin 2 Lenke til kommentar
Lars Fosdal Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 - EMUI - Fingerprint sensor på forsiden Lenke til kommentar
Junk Inbox Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Huawei har den beste totalpakken, men det eneste den er bedre på sammenlignet med S9+ er bilder tatt i mørket og større batteri. Som nevnt flere ganger mangler den flere funksjoner sett opp mot S9+, som IP68, Stabilisering i 4K, Iris scanner, AUX inngang, SD kort, trådløs lading, men dette er da tydeligvis ikke noe å bry seg om.. S9+ er også raskere og har bedre skjerm. Ja, det var dette som gjorde at jeg nå har bestilt S9 Plus. Kunne ventet til den 16. og fått denne, men siden jeg har tenkt å filme i 4K og S9 har mulighet for 400GB SD kort og OIS i 4K, så blir det den 1 Lenke til kommentar
Junk Inbox Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 (endret) - EMUI - Fingerprint sensor på forsiden Skallet er vel det første som blir byttet ut.. Nova er best Endret 9. april 2018 av Junk Inbox Lenke til kommentar
LWXMGA5A Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Fantastisk mobiltelefon! Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
ast1 Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Fantastisk mobiltelefon! Abefales på det sterkeste, spesielt kamera er av øverste kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå