Gå til innhold

Neverwinter nights


Anbefalte innlegg

Det går for å være et bra spill, men jeg personlig har aldri likt verken det eller Diablo-spillene.

hva er sammenhengen mellom nwn og diablo?

De virker ikke akkurat veldig forskjellige.

Tror ikke du har spilt de spillene når du kan komme med et slikt utsagn... Diablo og NWN er to vidt forskjellig opplevelser.

Anbefaler NWN på det varmeste. Et fantastisk spill! Og med expansion pakkene som i mine øyne er bedre enn orginalen, har du utallige timer med prima underholdning foran deg. For ikke å snakke om multiplayeren!

Har spilt begge to, og de er søppelspill etter min oppfatning, mens _mange_ andre mener at de er bra. Ikke så vanskelig å forstå...

Det er greit nok,(smaken er som baken :D ) men å påstå at de er like spill, vitner om å ha spilt de et par minutter, for så å legge de bort. De er jo totalt forskjellig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingen sammenheng.

 

Jeg synes det er veldig bra. Er i kapittel 4 og skal snart gjøre meg ferdig med sluttbossen bare jeg blir ferdig på jobb. Litt mye kasser å knuse, og litt lite å bruke penger på (400 000 GP i lomma nå), men jeg gleder meg til å møte kameratene mine i Multiplayer kamper. Anbefales på det sterkeste hvis du liker RPG.

 

På en annen side så er ikke jeg stor fan av Diablo og andre Hack 'n Slash, men elsker NWN og BG osv.

Om det er HoU du speller så er tipset å spare de penga... Skaff gjerne en 500k til. Det er et par "Real Names" som kan kjøpes på slutten, men du trenger penger... Jeg måtte spelle gjennom siste delen to ganger for å få med meg alle, men da hadde jeg det litt gøy på slutten også :devil:

 

Mvh.

S.

Lenke til kommentar

Har forresten lekt meg med spillerlagde moduler i det siste (NWN). Og dem som jeg har lasta ned fra "Hall of Fame" lista er bare døsbra laget. Ta en titt på seriene til Adam Miller, og "ee" serien til Stefan Gagne. Glimrende saker begge to. Stefan Gagne har også laget egen musikk samt faktiske audio-opptak av det meste av samtalene. Glimrende greier.

 

Og med et sånnt enormt utvalg av hele campaigner laget av spiller samt multiplayer og persistente, "MUD" lignende verdener, så er levetiden til NWN helt enorm :love:

 

Mvh.

S.

Lenke til kommentar
Har starta på Shadows of Undrentide nå, og bare det

at det er snølandskap gjør at jeg begynner å sikle. :)

 

Synes selve NWN var bra. Og expansionene virker enda bedre. :)

Jeg synes faktisk ikk det originale NWN modulet var så bra. Men SoU og HoU var glimrende. Så om du likte NWN modulet, så har du masse kos forran deg med SoU og HoU :xmas:

 

Du får kjøpt NWN med SoU i en pakke nå (for dem som ikke har kjøpt spillet i det hele tatt). Og så vidt jeg husker kostet vel HoU 299,- på Ram & Rom...

 

Mvh.

S.

Lenke til kommentar
Jeg synes faktisk ikk det originale NWN modulet var så bra. Men SoU og HoU var glimrende. Så om du likte NWN modulet, så har du masse kos forran deg med SoU og HoU :xmas:

 

Du får kjøpt NWN med SoU i en pakke nå (for dem som ikke har kjøpt spillet i det hele tatt). Og så vidt jeg husker kostet vel HoU 299,- på Ram & Rom...

 

Mvh.

S.

Altså, helhetsmessig sett så gir jeg NWN "bra" , terningkast 4.

 

Starten og midten kunne vært bedre, men det tok seg opp mot slutten.

 

Hittil så har starten på SoU vært like bra som slutten på selve NWN. :)

 

Jeg kikka brått på HoU og det virka like bra om ikke bedre, men jeg har

bestemt meg for å fullføre SoU før jeg går over på HoU. Dessuten kan jeg

bruke samme character. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...