Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fortell meg en historie fra ditt sexliv

Anbefalte innlegg

En gang ble jeg slikka i trappeoppgangen hvor jeg bodde. Helt nede i enden. Det vil le tatt 3 sekunder før tilfeldige naboer ville sett hva vi holdt på ned, enten som kom hjem og rundet hjørnet til trappen eller fra etg. Han kysset meg på halsen mens han dro opp genseren min og klemte rumpeballene mine, før petting m munnen utenpå buksa. Da var jeg allerede sprengkåt. Så dro han ned buksa mi og slikka meg mykt, innimellom leppene og litt hardt, om en annen. Jeg ble helt gele i beina og følte øynene holdt på å trille bak i skallen på meg.

Gutten var i marinen og kom til meg i full uniform. Med beret'en på snei og svarte boots. Dritsexy, rett og slett. Han var to år eldre enn meg. Det var vel et halvt års tid vi holdt på.

En annen gang kom han ut til meg i 12-tia. Da hadde han gått i striende regnvær. Ble hos meg i en time for så å gå tilbake til leiren. Gutten elsket å slikke og heldigvis for det. Kuken var ikke av de største, så det var for det meste oralsex vi hadde, og det var fantastisk nytelse, for oss begge. Jeg bodde hjemme på denne tia og heldigvis sov min mor tungt i rommet på andre sia av stua.

Så en dag var han ferdig i militæret og reiste hjem. Traff han tilfeldigvis et par ganger etterpå, men var da bare på nikk'en.

Minnes det som et herlig eventyr da vi var unge ;)

Anonymous poster hash: f5924...b95

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...