AfterGlow Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Gode nyheter for rollespillfans med konsoll.Nå kommer Divinity: Original Sin 2 til PlayStation 4 og Xbox One Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Nå har konsoll spillere noe å glede seg til! Til gjengjeld kan vi på pc få RDR og RDR2, syns det er et fair bytte. Lenke til kommentar
rhym Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Vil bare ha det på salg til PC :'( Meste jeg har sett er -10% Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Gled dere.. Dette er ren kos! Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Gled dere.. Dette er ren kos! Om du har googlet deg fram til "riktig" build på forhånd. Lenke til kommentar
Lars Isaksen Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Om du har googlet deg fram til "riktig" build på forhånd. Riktig? Har sett folk spille spillet på YouTube uten en eneste build. De bare springer rundt og lar fiender ta seg selv. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Flotte nyheter, har siklet på spillet siden det kom, men gamer ikke på pc. 1 Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Riktig? Har sett folk spille spillet på YouTube uten en eneste build. De bare springer rundt og lar fiender ta seg selv. Det var ikke en spillvideo du så Lenke til kommentar
Lars Isaksen Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Det var ikke en spillvideo du så Jo. Spill videoene til Brucewillakers. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Gled dere.. Dette er ren kos! Om du har googlet deg fram til "riktig" build på forhånd. meh.. er helt klart en fordel å gjøre dette, men jeg har ingen problemer med mitt lag og jeg har ikke googlet eller vært innom reddit når det kommer til dette spillet. Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 (endret) - Endret 11. april 2018 av Mithridates VI Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Gled dere.. Dette er ren kos! Om du har googlet deg fram til "riktig" build på forhånd. Da har du helt misforstått poenget med valgmulighetene i dette spillet, andre rollespill og i spill generelt. Med mindre du konkurrerer mot andre spillere på høyt nivå er det ikke noe poeng i å lese seg opp på hva noen mener er de sterkeste eller mest effektive "buildsene". En del av gleden med slike spill er å finne ut av slike ting selv, om du følger en eller annen teit guide så begrenser du bare valgmulighetene dine veldig. Jeg vet ikke helt hva som får så mange til å tro at de bør lese seg opp på "builds"? OCD? En irrasjonell frykt for for høy vanskelighetsgrad? Det siste er ihvertfall veldig tullete siden de fleste av dagens spill er veldig lette, samt byr på mange muligheter for å justere vanskelighetsgraden. Kanskje en del mennesker rett og slett ikke liker valgmuligheter i spill? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Trengte absolutt ikke lese noen guider før D:DOS2. Har riktig nok spilt gjennom første spillet 2 ganger, men brukte ingen guider der heller. Absolutt morsomst å finne ut av ting selv. skreddersy builds etter egen spillestil. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Jeg har nesten ikke spilt klassiske cRPGs og greide meg fint uten guides. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå