newman221 Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Namron er bra, man må bare sørge for at det står beskrevet "flummerfri dimming". Som f.eks Altea eller Alfa. Styr unna Attila Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 Altea Tilt Warmdim fra Namrom kan tiltes, dimmes flimmerfritt og blir glødende røde når de dimmes ned. Veldig gla i de spottene. Tror ikke du får byttet spotter dersom esken er kastet nei. Var det du som kjøpte inn spottene? Hvis ikke kan du kanskje klage på elektriker som gjorde jobben... Jeg har noen Alfa Warmdim, men disse synes jeg blir for røde når de dimmes ned. I motsetning til vanlige lamper som får en mer svak oransj glød, blir lyset fra disse nesten rødt. Så jeg er ikke så veldig fornøyd med disse....7 Vurderer å teste med å bytte ut til noen som ikke er "warmdim". Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Jeg har noen Alfa Warmdim, men disse synes jeg blir for røde når de dimmes ned. I motsetning til vanlige lamper som får en mer svak oransj glød, blir lyset fra disse nesten rødt. Så jeg er ikke så veldig fornøyd med disse....7 Vurderer å teste med å bytte ut til noen som ikke er "warmdim". Tipper du har en dimmer som dimmer helt ned til omtrent null. Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Tipper du har en dimmer som dimmer helt ned til omtrent null. Ja, men hva har det med saken å gjøre?Har sett andre LED som også kan dimmes ned mot null, men som har et mye bedre lys. Og rødfargen kommer veldig fort fra maks. Hadde det kun vært når man er nesten nede på null, hadde det vært greit. Men lyset blir veldig fort alt for rødt når man dimmer ned. På maks er lyset ok, men man skal ikke dimme mye ned før det blir heselig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå