QZUZOWR4 Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Dagens utsikt fra veranda i 2 etg Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Hei, et fint utsiktspanorama fra et sted jeg har sett tidligere. Dype og sterke farger i bildet ditt. Dette skyldes vel bl.a. det fuktige været vil jeg tro. Regnes klimaet i området å være fuktig, eller tørt? Forsøkte å finne sammenføyningene eller sømmen(e) men bortsett fra et litt mørkere felt i himmelen, mellom de to toppene, ser jeg ingen tegn. Tror det er forholdsvis lett å utjevne de to overgangene ved hjelp av litt forsiktig kloning hvis du ønsker det. Som sagt, en fin utsikt du har fra hjemmet ditt. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Pande Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 En utsikt jeg gjerne kunne hatt:-) Likte kontrasten mellom det lille menneskeskapte, veien og avsatsen til venstre, mot den mektige naturen/Landskapet. Flott igjen, Keshav, og moro å utsikten din. Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 10. april 2018 Forfatter Del Skrevet 10. april 2018 Takker så mye for tilbakemeldinger Oddvar og Pål. Oddvar klimaet her er fuktig nå om dagen men blir tørrere etter hvert men det skifter fort. Jeg bruker en god overlapping når jeg skjøter bildene. Pål ja vi er heldige som har en slik utsikt. mvh Keshav Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Flott bilde Keshav! Og velkommen til Ålesund! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg