VRK18 Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 (endret) 1. De går tur alene 2. De maler 3. De bjeffer ikke 4. De spiser mindre enn hunder 5. De (fleste) tar mindre plass 6. De lukter mindre enn hunder Hva er dine 10 beste grunner? Endret 8. april 2018 av VRK18 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 -de er lettere å kvitte seg med, bare å ta den med bak låven og skyte den når du er lei av den, en hund blir du sterkere knyttet til 1 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 -de er lettere å kvitte seg med, bare å ta den med bak låven og skyte den når du er lei av den, en hund blir du sterkere knyttet til Ka faen, håper ikke du er seriøs Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 8. april 2018 Forfatter Del Skrevet 8. april 2018 (endret) -de er lettere å kvitte seg med, bare å ta den med bak låven og skyte den når du er lei av den, en hund blir du sterkere knyttet til Haha, fy faen! Håper du ikke er seriøs Endret 8. april 2018 av VRK18 Lenke til kommentar
El burro Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Er katt bedre enn hund?, er blå bedre enn rosa?... Jeg er oppvokst med hund, opplæring av førerhunder har vært en stor del av livet mitt. Men tilbake til spørsmålet, er katt bedre enn hund?... kommer an på hvem du spør. Jeg har tre katter i huset, alle kommer fra gaten og jeg har brukt store summer på sterilisering og kastrering. Samt donert store summer til dyrevernet. VRK18 er uansett genetisk tilknyttet tusser, troll eller noe i den retningen. Helt ekstremt så snakker vi Huldra eller rett og slett Steintroll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå