Gå til innhold

Alltyp.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

likte ikke helt fargevalget. den blå bakgrunnsfargen..

ville tatt en tur innom colormatch.dk.

ble også kjedelig med svart tekst.

overgangen mellom horisontal og vertikal grafikk var ikke fin, enten må de henge sammen eller være fra hverandre..

selve oppsettet var ok. men litt farger å jobbe med kanskje litt mer farger i headeren og?

Endret av Smidt
Lenke til kommentar

- ALT for mørke elementer i forhold til bakgrunn (skal vel være mulig å se forskjell vel..?)

- Bakgrunnen var litt for skrikende.

- Håper for din del du ikke har tenkt å bruke den fonten i menyen. Lag noe phet tekst i photoshop eller noe, og bruk bilder i stedet.

- Layout var alt for enkel. Ser ut som to shapes lagt over hverandre i PS, kanskje det du har gjort og?

Lenke til kommentar

Jeg får komme med mine meninger:

>Skrikende bakgrunn. Tar tid å venne seg til.

>Forskjellige bakgrunnsfarger i framen eller tabellen eller hva nå, og med hovedbakgrunnen.

>A'en i banneret kom litt bort fra resten av ordet eller motsatt siden det kom et svart skille imellom.

>Finn roligere farger.

Lenke til kommentar

Holly, f*** send AMF etter alltyp.no :D

Synes den typen sider du har begynt på er mer til private hjemmesider enn til en bedrift/institusjon. Sorry, men menyen/headeren ser amatørmessig ut. Det hadde gjort seg bra på clansiden til wuZZ|p og gjengen (fiktive navn), men jeg mener at det blir litt uprofft for en bedrift

Lenke til kommentar

Må få legge til at dette bare var et utkast. Driver og pusler med dette nå. Deler av fargene byttes ut, og menyen gjør jeg mer ut av. Har også skifta farge på skrifta Alltyp og tatt vekk det irreterende oppholdet mellom A og lltyp..

Takk for konstruktiv kritikk!

Det hjalp mye, mest fordi den sida her ikke har blitt som jeg ville,

men det hjelper seg etterhvert. :roll:

Lenke til kommentar

Jeg tar utgangspunkt i at dette er for et firma Alltyp?

Du må tenke litt praktisk forhold til html også. Slik siden ser ut nå synes jeg absolutt ikke egner seg til firma. Fonten/logo har litt hakkete kanter, de har vel ikke egen logo da som kan brukes?

Den greia til venstre under banner, med den runde sirkelen i, ser ikke helt gjennomførbart ut.

Nei, dette så forferdelig ut, det er min mening. Du må tenke litt mindre grafikk å begynne med, gjerne begrense deg til et layout med minimum en brukbar logo som representerer Alltyp, meny og litt hvordan innholdet på forsiden skal være bygget opp. Da blir det lettere å trikse/leke seg med farger og grafiske elementer.

Så får du finne ut om meny/linker der skal være bilder eller flittig bruk av CSS for hover effekt osv.

Sånn som dette http://home.chello.no/~alexholm/hw.no/alltyp/ kunne en layout for et firma f.eks vært (nå var dette bare en mod av layout jeg hadde liggende). Dette er sånn ca jeg ville tenkt noe videre på for å representere et firma på en enkel og flott måte. Likevel kommer teksten tydelig frem også. Andre elementer som å putte inn liste over produkter i tabell osv osv kan man jo fint putte inni dette.

Mitt tips, gjør det enkelt, oversiktelig og tydelig for kunden/leseren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...