Linepusle Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Takk for fint fototreff. Hyggelig med nye fjes! Vi møttes ved Studentersamfundet og gikk langs Elgeseter gate og skrådde opp til Gløshaugen og over platået, før kaffetørsten trakk oss mot kafé. Vi hadde mye bedre vær enn forventet! Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 8. april 2018 Forfatter Del Skrevet 8. april 2018 (endret) Det ble mest bilder fra første del av vandringen. Det er ganske tydelig at lengten etter vår er fremtredende... Her er mine bidrag: 1. Vårtegn 2. Krokus 3. Vinduer 4. Lyche 5. Fasade 6. Gang 7. Bevar Høyskoleparken Endret 8. april 2018 av Linepusle Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Du verden, traff dere på vårblomster også. (Ser forresten at blåveisen titter frem her hos meg nå - veldig forsinket i år) Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 (endret) Takk alle for den hyggelige turen! Fine bilder Linepusle! Liker spesielt nr 1 (fint perspektiv av et velkommet motiv), 3 og 4 (bra komposisjon, farger og timing). Siden det gikk så fort hos AtB hadde jeg nesten et time igjen för treffet og tok flere bilder da når det var mer sol. Holder fortsatt på med objektivet jeg betatestet for Lensbaby. Ibland blir det bra, men til noen av bildene borde jeg ha brukt vanlig objektiv, eller det kanskje hadde värt nok med en mindre blender. (Det förste rakk jeg ikke å fokusere.) Ja ja, gjort er gjort. Tror jeg tar en paus fra dette objektivet nå. Hva synes dere om den skumle dukken i nr 4..? 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. Endret 9. april 2018 av HelenaN Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 takk for hyggelig treff! Flotte bilder Linepusle! jeg liker de samme bildene som Helena: 1 (fin komposisjon), 3 og 4 (fine utsnitt og linjer). Helena: liker 6 og 7 (flott lys og komposisjon), 10 og 11 (fine farger og toner på veggen, og bra timing med personene), og 12 (fine toner og dybde). når det gjelder dokken - det er ikke bare vi mennesker som trenger sol og varme mine bilder fra treffet: 1 - våren er her 2 - graffiti 3 - elgeseter gata 4 - Jugendhuset i Elgeseter gate 30 5 - ruter i farger 6 - ruter i monokrom 7 - trær 8 - treet Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Takk for turen! Linepusle: Fine blomster! Helena: Fin bruk av veggen som bakgrunn i nr 10 og 11. Krøllx: Jeg liker nr 3 og 8 Noen av mine bilder: 1 - Klassisk Trondheimsmotiv 2 - Samfundet 3 - Vår 4 - Pastellfarger 5 - Blomster 6 - Rusten 7 - NINA 8 - Sjelden plante 9 - Vårtegn Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 krøllx, fine bilder med det russiske objektivet. Liker spesielt nr 1 (flott glow og toner og fint med den ene gule blomsten som lager kontrast), 6 (god komposisjon og det er noe dystert over det) og 6. Skummel var kanskje feil ord å bruke om dokken, men det er litt uvanlig at den har både kjole og skjegg. Men egentlig er det forfriskende med noe som er annerledes. Eivind, mange spennende perspektiv og vinkler som vanlig. Mine favoritter er nr 2 (fin komposisjon og refleksjoner), 6 og 8. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 <snip> Liker hele bilde rekka di her. Gir en mystisk atmosfære! Samtidig så er det litt tidløst også. Bra jobba!! Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 <snip> Liker hele bilde rekka di her. Gir en mystisk atmosfære! Samtidig så er det litt tidløst også. Bra jobba!! Takk for det iStereo! Hyggelig med positiv tilbakemelding Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 @krøllx Hvilket objektiv er det du bruker? Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 @krøllx Hvilket objektiv er det du bruker? Jeg brukte en russisk objektiv av type monocle. du finner mer info her: monolens 26 mm Jeg liker veldig godt effekten og stemningen dette objektiver gir. det er et "second hand" objektiv med manuell fokus. det koster ikke så mye, rundt 700 kr + frakt. veldig fornøyd med objektivet og anbefales sterkt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå