noob11 Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 De fleste gutter tisser også andre steder enn på en do. Feks i skog og mark. Da er det en fordel å stå. Jeg er selv en tilhenger av å sitte, men jeg ser noen utfordringer også. Hygiene på offentlig do er en ting. Har man stå er det langt fra sikkert doen er konstruert slik at det er praktisk å sitte. Noen doer er også relativt korte og grunne slik at man kan slå nedi uten stå også. Hvis man feks har hatt sex eller gjort andre ting så kommer strålen av og til så uberegnelig at man ender opp med å pisse gjennom glipen mellom doring og do. Plutselig er man våt på leggen. Er man full er det ingenting som slår det å lene hode mot veggen og bare la det stå til (funker best i slik renne/ halvvegg pissoar) Litt avhengig av bekledning kan det være veldig mye raskere å vippe den ut enn å kle av seg nok til å sitte. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Hadde det vært meninga at menn skulle stå å pisse, hadde dassen vært 40 cm høyere... 2 Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Hvorfor må damer finne opp sånn gummi-tut for å pisse stående? Gi opp for faen! 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 Gutter kan og bør sitte. Bra for renheten på badet og bra for helsa. Anonymous poster hash: 76b7f...e8b 2 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 Som oftest står jeg. Når jeg er bredbeint har jeg en kul og macho følelse. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 Jeg sitter. Jeg har småunger og det å få sitte på dass i fred i fem minutter er vidunderlig uansett hvilken sfinkter som skal jobbe. 4 Lenke til kommentar
Roland Knirk Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Mange menn føler de ikke får tømt seg skikkelig når de sitter, noe som ofte har med en noe forstørret prostata å gjøre. (Hvilket er helt normalt.) Utløpet i urinblæren flytter seg litt opp fra bunnen av blæren når man sitter, og har man en noe forstørret prostata ligger den som en smultring rundt denne åpningen, hvilket begge gjør at blæren gjerne ikke tømmes helt. Når man står vil utløpet bevege seg ned mot bunnen og man får lettere tømt seg. 1 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 hannkjønn og hunnkjønn er skapt forskjellig, derfor henholdsvis står/sitter vi instinktivt. Se f.eks. på bikkjer, hannhund løfter beinet, mens tispene setter seg ned. I den grad noen avviker fra det, kan det bero på hormonforstyrrelse. Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Jeg har to tisper, og begge løfter beinet. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 det finnes tisper som jokker på beinet og, men det er gjerne forbigående og tidsbegrenset. Så kommer du sikkert til å si, mine tisper har alltid pisset som hannhunder. Lenke til kommentar
Løvehjerte Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Største problemet jeg kan se, er hvordan toalettene ser ut. Dette hadde vært helt ok hjemme, men ute, med gris og piss overalt, så ville ikke jeg satt meg ned. Utrolig mange menn vasker seg jo ikke på henda etterpå engang (jeg har aldri skjønt hvorfor.) Så jeg vasker meg ekstra godt, og bruker papir når jeg skal åpne dørhåndtaket for å gå ut Toalettene på barneskolen for hauger av år siden, var heller ikke noe særlig innbydende å sitte seg ned på. Alt i alt, glad jeg kan stå Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Bruker dametoalettet jeg 2 Lenke til kommentar
SuperBlackBird Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 (endret) Får ikke ut alt jeg, om jeg sitter.... Så det så. Endret 7. august 2018 av SuperBlackBird Lenke til kommentar
Korben Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Hjemme sitter jeg selvsagt men hvis jeg er på et toalett på et utested en lørdag kveld så står jeg selvsagt. Å sitte der blir som å bade i utallige menns urin....!! Ekkelt! Hvis det er et rent og pent toalett på en bensinstasjon så sitter jeg og tisser. Stå og tisse i et toalett er uhygienisk, ekkelt og egentlig ganske unødvendig! Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 Utifra hva jeg leser så er det å stå det beste for menn. I utgangspunktet er det å stå og sitte akkurat like effektivt, men noen menn har en anatomi hvor man får tømt seg bedre når man står. Dermed er det ett fett, men du safer deg med å stå dersom du er usikker på om du har en "lower urinart tract" om jeg husker korrekt. (Går etter husken her så terminologien kan være feil). Selv sitter jeg stort sett, men som sagt er det fordi dopauser er den eneste gangen jeg får fri fra unger og styr så jeg elsker å sitte i fred på dass 2 Lenke til kommentar
Den åttende profet Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 (endret) Menneskekroppen er skapt for å tisse hvor som helst ute i naturen, ikke i en relativt liten do, som er en nyere oppfinnelse. Derfor er det kunstig tillært om en mann sitter og tisser og helt naturlig å stå. Instinktivt, kan man vel si. Endret 23. august 2018 av Den åttende profet Lenke til kommentar
tigerdyr Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 Stå og tisse i et toalett er uhygienisk Det er da helt oplagt at det mest hygieniske er å stå og pisse for da er man ikke i direkte kontakt med toalettet - mer hygienisk går det faktisk ikke an å være. Og selvsagt skal brettet stå oppe så det er like til å gå til. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Hadde det vært meninga at menn skulle stå å pisse, hadde dassen vært 40 cm høyere... Nei, bedre å pisse nedover enn rett frem. Jeg foretrekker toaletter fremfor pissoar. Aller best liker jeg å pisse ute. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 (endret) Hvorfor skal damer på død og liv sitte da Og hvorfor er det alltid menn som skal føye seg etter kvinnenes krav? Endret 24. august 2018 av 8DX8QO0Y Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Viss man er redd for at det kan skvette ut når en står, så er det bare å kjøpe handikap do, som er noe høyere, så det ikke vil skvette og som er mye mer behagelig å sitte på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå