Leif Olsson Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Nå e d nok Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Det snør, det snør, tiddelibom. Kanskje dette vi hjelpe deg å holde oppe humøret? Det er vakkert med snø, ikke sant? Men snøen kan faktisk bli litt FOR vakker. Forøvrig, fin(t) bil(de). Happy New Week. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 8. april 2018 Forfatter Del Skrevet 8. april 2018 Takk før ? kommentar og ja snø kan å vara stemningsfullt ?? Min bil blev hvit, tidligere sølv ? og snart sølv igjen ? God natt ? Mvh Leif ? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Ja,nå er det virkelig nok. Hva skal vi med all denne snøen som kommer på denne tiden av året? Jeg håper du ikke er avhengig av bilen, så du kan bare la den stå til solen ordner opp. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 9. april 2018 Forfatter Del Skrevet 9. april 2018 Ja,nå er det virkelig nok. Hva skal vi med all denne snøen som kommer på denne tiden av året? Jeg håper du ikke er avhengig av bilen, så du kan bare la den stå til solen ordner opp. Ja nok er nok Kom mere i natt, ca 30 cm, men er nå noen plusgrad, så håp finnes om vår med mye " vatten " Jeg er ikke avhengig av bilen, 300 meter til jobb Ser nå at snøen renner av bilen, med plusgrad og solas hjelp Takk før kommentar lady H Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg