Gå til innhold

Navigasjonstastene fungerer ikke med coveret på. HTC U11 Life.

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noe jeg kan fikse med dette coveret, vet ikke produsent, "HTC U11 Life slim flipfodral" heter det bare fra butikken... har magnetlukking og er stand cover i PU.

Problemet er at "skjerm"-tastene på venstre og høyre side av fingeravtrykksleseren slokner når jeg klikker mobilen på plass i dekselet. Jeg forstår ikke om det er magnet som skaper trøbbel eller om en sensor blir blokkert. Men veldig kjedelig da det var det eneste coveret som så brukbart ut. Hjelp... :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

oookei... når jeg skrudde på edge sense funksjonen så funker tastene som de skal, men hvis jeg bretter fronten på dekselet bak telefonen så det blir to magneter på samme sted så slukker tastene og mobilen slår seg av igjen. Så nå funker dekselet ihvertfall, selv om jeg må holde telefonen og dekselet som en åpen bok :)

Endret av 8DX8QO0Y
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nei nå kaster jeg coveret. Det virket mesteparten av tiden lenge men nå får jeg det ikke til å virke lenger. Men som et pluss fikk jeg til å skru av kameralyd og blits på telefonen permanent, etter at jeg googlet nok  :p

Endret av 8DX8QO0Y
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...