Gå til innhold

Kraftig eskalasjon i Syria. Verdenskrig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trump har våknet, og kommer med retorisk stikk til "Russia".

 

 

Vet ikke hva dette skal forestille, ser ut som pre-game trash talk.

Han skulle ha skrevet "kills children" det er det som er vanlig "pre-game trash talk" i alle kriger,

gjerne at fienden er dyr som spiser barn osv.

Endret av Ove38
Lenke til kommentar

 

 

Riktig, han er en inkompetent klovn. Han forplikter seg nå til å gjennomføre angrep istedet for å ha valg han lett kunne beholdt. 

 

Kan jo hende Russland gir seg, når de leser den Twitter meldingen 

Det er mulig, det or også mulig vi får 3. verdenskrig fordi Trump koser deg på twitter på morgenkvisten.

Lenke til kommentar

 

Kan jo hende Russland gir seg, når de leser den Twitter meldingen 

 

Det er mulig, det or også mulig vi får 3. verdenskrig fordi Trump koser seg på twitter på morgenkvisten.

 

Jeg tror alt dette bare er tull, for å få verden til å skjønne at et nytt globalt økonomisk system må innføres, ikke et Kinesisk, Russisk, Europeisk eller Amerikansk system. Yuan, Rubel, Euro og Dollar må ut og en ny fellesvalluta må innføres, for å få orden på verdensøkonomien.

 

All handel nasjoner i mellom må foregå i den nye fellesvallutaen. 

Endret av Ove38
Lenke til kommentar

 

 

Kan jo hende Russland gir seg, når de leser den Twitter meldingen 

 

Det er mulig, det or også mulig vi får 3. verdenskrig fordi Trump koser seg på twitter på morgenkvisten.

 

Jeg tror alt dette bare er tull, for å få verden til å skjønne at et nytt globalt økonomisk system må innføres, ikke et Kinesisk, Russisk, Europeisk eller Amerikansk system. Yuan, Rubel, Euro og Dollar må ut og en ny fellesvalluta må innføres, for å få orden på verdensøkonomien.

 

All handel nasjoner i mellom må foregå i den nye fellesvallutaen. 

 

 

Hva da Bitcoins?

Lenke til kommentar

 

 

Riktig, han er en inkompetent klovn. Han forplikter seg nå til å gjennomføre angrep istedet for å ha valg han lett kunne beholdt. 

 

Kan jo hende Russland gir seg, når de leser den Twitter meldingen ?

 

Jeg gir meg ihvertfall. Ende over. ;o)

Lenke til kommentar

 

 

 

Kan jo hende Russland gir seg, når de leser den Twitter meldingen 

 

Det er mulig, det or også mulig vi får 3. verdenskrig fordi Trump koser seg på twitter på morgenkvisten.

 

Jeg tror alt dette bare er tull, for å få verden til å skjønne at et nytt globalt økonomisk system må innføres, ikke et Kinesisk, Russisk, Europeisk eller Amerikansk system. Yuan, Rubel, Euro og Dollar må ut og en ny fellesvalluta må innføres, for å få orden på verdensøkonomien.

 

All handel nasjoner i mellom må foregå i den nye fellesvallutaen. 

 

 

Hva da Bitcoins?

 

Det er nok en felles global digital valuta IMF vil ha, men ikke Bitcoins som de ikke kan styre.

 

https://www.coindesk.com/imf-chief-lagarde-global-cryptocurrency-regulation-is-inevitable/

 

Lenke til kommentar

Det kan en mene om en vil, men det er irrelevant for hvorvidt USA sendte en P8 Poseidon med full sensorpakke østover i middelhavet tirsdag.

 

Meninger om fascisme, et uavhengig Europa, tyrannisering av verden, mentalsykehus og lobotomering  etc etc. er veldig hakk i platen fra enkelte, og endrer ikke på hva som skjer nå.

 

Hva som skjer nå er hva jeg fokuserer på her, hvilke trekk som tas, utrustning som flyttes, ting som kan gi indikasjoner på hvordan situasjonen utvikler seg over de neste timene og dagene.

Vel, det kan jo ikke beskrives med ord hvor syke, groteske og farlige de som styrer våre land er. "Usle svin", "råtne landsforrædere", "groteske krigsforbrytere", "forferdelige tyranner", "lystløgnere", "livsfarlige fascister" osv strekker ikke til. Sterke superlativer er egentlig formildende på deres vegne i forhold til virkeligheten.

Lenke til kommentar

 

 

Kan jo hende Russland gir seg, når de leser den Twitter meldingen 

 

 

Det er mulig, det or også mulig vi får 3. verdenskrig fordi Trump koser seg på twitter på morgenkvisten.

Jeg tror alt dette bare er tull, for å få verden til å skjønne at et nytt globalt økonomisk system må innføres, ikke et Kinesisk, Russisk, Europeisk eller Amerikansk system. Yuan, Rubel, Euro og Dollar må ut og en ny fellesvalluta må innføres, for å få orden på verdensøkonomien.

 

All handel nasjoner i mellom må foregå i den nye fellesvallutaen.

Nei, dette er USA og allierte som nå omringer kommunistiske land og kontrollerer så godt som alle strategiske punkter, og går etter de siste få nå. Og jeg tror vi vil lykkes. Dette vil bli en utmattelseskrig.

Lenke til kommentar

Trump avlyste sin deltagelse på toppmøtet i Peru førstkommende helg, WH sa det var for å fokusere på responsen til Syria. 

Amerikanske fartøy har rekognosert i øst-middelhavet og fra luften det siste døgnet, og USA har vært i samtaler med allierte, hvor det har vært en blanding av støtte fra mange og avholdenhet fra noen av de forskjellige nasjonene.

 
James Mattis (forsvarsmin.) har avlyst sin tur til vestkysten denne uken, og ankom WH for en time siden for et uspesifisert møte.

Det kan se ut som det nærmer seg tiden.

Lenke til kommentar

 

 

 

Kan jo hende Russland gir seg, når de leser den Twitter meldingen 

 

Det er mulig, det or også mulig vi får 3. verdenskrig fordi Trump koser seg på twitter på morgenkvisten.

Jeg tror alt dette bare er tull, for å få verden til å skjønne at et nytt globalt økonomisk system må innføres, ikke et Kinesisk, Russisk, Europeisk eller Amerikansk system. Yuan, Rubel, Euro og Dollar må ut og en ny fellesvalluta må innføres, for å få orden på verdensøkonomien.

 

All handel nasjoner i mellom må foregå i den nye fellesvallutaen.

Nei, dette er USA og allierte som nå omringer kommunistiske land og kontrollerer så godt som alle strategiske punkter, og går etter de siste få nå. Og jeg tror vi vil lykkes. Dette vil bli en utmattelseskrig.

 

 

Kommunistiske? Er ingen kommunistiske land involvert. PKK er kommunister, men de er ikke noe land og de er på USA sin side.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...