kremt Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 For ikke å glemme at diesel er feil drivstofftype hvis målet er en "kul/tøff" bil. Tro du meg, kule/tøffe dieselbiler finnes. Dog ikke til spottpris. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Kan du kanskje fortelle meg hvorfor jeg ikke skal kjøpe en dyr dieselbil? Når bensinprisen begynner å komme oppimot 18 kroner literen, så synes jeg at det er fint p kunne betale langt mindre for literen. Noe jeg kan om jeg kjøper diesel. Om jeg kjøper diesel eller bensin, kommer bilen uansett til å synke i verdi. Så akkurat det er jeg lite redd for Du skal kjøre jævlig langt før det regnestykket går opp, med engang dieselforbudet kommer i de største norske byene (og ja det kommer), så er bilen din verdt mindre enn en rævkjørt volvo. Du har en gyllen mulighet til å gjøre deg rik senere i livet, og de valgene du tar de første årene nå har mye mer å si enn du tror. Du burde ikke kjøpe en dyr bil, du blir drittlei av å kjøre etter noen måneder uansett, samt sannsynligheten for at lappen ryker øker med 1534%. At du da i det hele tatt tenker på å velge det værste av dyre biler, en diesel BMW, er en komedie i seg selv. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 --- Du skal kjøre jævlig langt før det regnestykket går opp, med engang dieselforbudet kommer i de største norske byene (og ja det kommer), så er bilen din verdt mindre enn en rævkjørt volvo. Du har en gyllen mulighet til å gjøre deg rik senere i livet, og de valgene du tar de første årene nå har mye mer å si enn du tror. Du burde ikke kjøpe en dyr bil, du blir drittlei av å kjøre etter noen måneder uansett, samt sannsynligheten for at lappen ryker øker med 1534%. At du da i det hele tatt tenker på å velge det værste av dyre biler, en diesel BMW, er en komedie i seg selv. Det er jo faktisk "jævlig langt" til alt oppe i nord. Så det kan være en del kroner i forskjell. Det finnes omtrent ingen andre enn livredde Osloborgere som tror at dieselbiler blir verdiløse. Bare fordi noen få mennesker i Oslo ikke kan bruke dieselbil, så kan resten av landet det. Vi kommer til å fortsette å kjøre dieselbil, vi kjører ganske mye, og sjelden i by. Det samme kan sies for veldig mange andre i Norges land. Det å påstå at en blir blakk for resten av livet av en bil til 200 000 faller på sin egen urimelighet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 --- Du skal kjøre jævlig langt før det regnestykket går opp, med engang dieselforbudet kommer i de største norske byene (og ja det kommer), så er bilen din verdt mindre enn en rævkjørt volvo. Du har en gyllen mulighet til å gjøre deg rik senere i livet, og de valgene du tar de første årene nå har mye mer å si enn du tror. Du burde ikke kjøpe en dyr bil, du blir drittlei av å kjøre etter noen måneder uansett, samt sannsynligheten for at lappen ryker øker med 1534%. At du da i det hele tatt tenker på å velge det værste av dyre biler, en diesel BMW, er en komedie i seg selv. Det er jo faktisk "jævlig langt" til alt oppe i nord. Så det kan være en del kroner i forskjell. Det finnes omtrent ingen andre enn livredde Osloborgere som tror at dieselbiler blir verdiløse. Bare fordi noen få mennesker i Oslo ikke kan bruke dieselbil, så kan resten av landet det. Vi kommer til å fortsette å kjøre dieselbil, vi kjører ganske mye, og sjelden i by. Det samme kan sies for veldig mange andre i Norges land. Det å påstå at en blir blakk for resten av livet av en bil til 200 000 faller på sin egen urimelighet. Oslo, Bergen, Trondheim, Stavanger. Vent å se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå