Illus Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Hei, Fått tak i en OBDII dongel og app'en Carista (Android) for avlesning av eventuelle feilkoder i Golf'en min. Har varsel om utkoblet ABS og antispinn i dashbordet og antok at det var en av følerne som jeg bør ta en titt på, eventuelt bytte, når jeg skifter over til sommerdekk. Og Carista kunne avsløre at det er feil på føleren til venstre bakhjul. I tillegg så sier Carista at jeg har feilkode P0691. Litt googling gir indikasjoner på at dette har noe med radiatorviften ? Og det kan være alt fra defekt PCM, gåen sikring og gåen vifte. Noen som har noen kjappe tips i forbindelse med denne feilkoden ? Jeg prøvde å google meg fram til sikring, men så vidt jeg kan se i farta så har ikke Golf V noe spesiell sikring til dette ? All input tas imot med takk Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Mest sannsynlig så er det et relé, eller en sikring. Alt skal være bak en sikring, men spørsmålet er om den er delt med andre ting. Det første jeg ville gjort var å finne sikringen og reléet, og teste begge. Sjekk F24. https://youtu.be/yerzNdbH1dU?t=1m15s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå