Quentez Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 når jeg starter opp pcen kommer dette opp: Dell's desk Monitoring System has detected that drive 0 on the primary parallel EIDE controller is operating outside of normal specifications. It is advisable to immediately back up your data and replace your harddisk drive by calling your support desk or Dell Computer Corporation og jeg kan velge F1 for å fortsette til windows (og da kjører pcen som normalt) eller F2 for bios Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) C: holder på å gå til H.E.L.V.E.T.E. Endret 13. desember 2003 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg ville nok gjort som feilmeldingen sier, og ringt Dell support for å få sikre svar på hvor alvorlig dette er. Kan jo bare være for høy temperatur på disken eller noe, som du enkelt kan løse ved å sette inn ei vifte f.eks. Uansett: Ta backup av viktige filer for sikkerhets skyld! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Og hvis du har garanti, så du får ny disk hvis den er defekt. Opplevde det med Dell maskina til en kompis. Han sendte den til meg fordi han trengte hjelp til å ta vare på filene sine. Jeg ringte Dell, og de sendte en mann som bytta disken. Rimelig bra service. Lenke til kommentar
Quentez Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 noen som har nummer til dell som jeg kan ringe? Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 noen som har nummer til dell som jeg kan ringe? Hvis dette var seriøst så ville jeg sjekket hjemmesiden! Og vik unna DeLL heretter! Lenke til kommentar
djplaya Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Vik unna Dell ? Er vel ikke no negativt om dell , det er rimelig greie pc'r det , dessuten er det vel ikke Dell sin skyld om "Western Digital" disken som står i er defekt , eller , de må fikse med ny og slik , men ikke klandr Dell for det , klag heller på disk produsenten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå