AfterGlow Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Facebook bekrefter den nye funksjonen.Snart blir det mulig å slette Messenger-meldinger etter at du har sendt dem Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Huh? Det kan jeg allerede gjøre, og har kunnet gjøre ihvertfall i ett halvt år om ikke mer. Bare gå til Messenger.com og trykk på de tre prikkene til høyre for meldingen, så kan du slette den, ingen problem. 2 Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Huh? Det kan jeg allerede gjøre, og har kunnet gjøre ihvertfall i ett halvt år om ikke mer. Bare gå til Messenger.com og trykk på de tre prikkene til høyre for meldingen, så kan du slette den, ingen problem. Da forsvinner den jo bare fra deg, ikke fra de andre sin messenger. 3 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 (endret) Huh? Det kan jeg allerede gjøre, og har kunnet gjøre ihvertfall i ett halvt år om ikke mer. Bare gå til Messenger.com og trykk på de tre prikkene til høyre for meldingen, så kan du slette den, ingen problem. Da forsvinner den bare fra din Messenger, ikke fra den andre personen. Edit: Slått på målstreken Endret 8. april 2018 av hekomo 1 Lenke til kommentar
HK76 Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Huh? Det kan jeg allerede gjøre, og har kunnet gjøre ihvertfall i ett halvt år om ikke mer. Bare gå til Messenger.com og trykk på de tre prikkene til høyre for meldingen, så kan du slette den, ingen problem. Nei. Den blir da bare slettet fra DIN historikk, og ikke fra mottakerens kopi av samtalen. 1 Lenke til kommentar
eksepsjonell Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Skulle ønske de heller fjernet reklame på messenger.. nå har jeg gjort det slik på fb innstillinger at jeg ikke er interessert i noe som helst, så nå får jeg reklame fra alt mulig rart.. skikkelig irriterende.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Skulle ønske de heller fjernet reklame på messenger.. nå har jeg gjort det slik på fb innstillinger at jeg ikke er interessert i noe som helst, så nå får jeg reklame fra alt mulig rart.. skikkelig irriterende.. Last ned messenger lite Lenke til kommentar
eksepsjonell Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Skulle ønske de heller fjernet reklame på messenger.. nå har jeg gjort det slik på fb innstillinger at jeg ikke er interessert i noe som helst, så nå får jeg reklame fra alt mulig rart.. skikkelig irriterende.. Last ned messenger lite Ikke tilgjengelig for iOS.. så teit..? hadde vært perfekt med den appen.. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Dette er ikke nødvendigvis positivt. Det er mye dritt som sendes, også mellom barn/unge på Facebook og andre sosiale applikasjoner. At ting kan fjernes etter at det er sendt gjør det en god del vanskeligere å dokumentere slik oppførsel. Ja, man kan ta skjermdump, men det er ikke like rett fram, og det kan også argumenteres for manipulasjon av slike bilder. Undres også på om dette da i tillegg slettes fra brukerloggen FB har på hver bruker, der burde den i det minste ligge om du har rukket å lese den, slik at innholdet kan hentes ut ved behov. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Så lenge det bare kan gjøres før meldingen er lest Lenke til kommentar
Bad Dog Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Om man oppretter hemmelig samtale på facebook så kan du få meldingen din til å vise seg selv i X sekunder før den går vekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå