Gå til innhold

Nytt design

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dropp den grønne borderen på "Velkommen til ..." i headeren. Den grønne borderen under menyen må gjøres mindre, eller fjernes helt. Kanskje du kan ha en lys bakgrunnsfarge istedet?

Og, det telefonnummeret nederst i venstre hjørnet blir bedre hvis du skriver det manuelt, i html.

For en gangs skyld likte jeg ikke PoleCat sitt forslag. Det var helt greit, men tviler sterkt på at den stilen passer til en slik side.

Lenke til kommentar

Hvis ingen har noen i mot det, melder jeg meg på som deltaker. Forslag kommer før jeg tar kvelden! ;)

EDIT:

PC sitt forslag er best til nå, men den klare bruken av Vipnorgialla (?) i menyen ødelegger nok litt. Dette er ikke ment som en sak for UFC, men skrifta blir bare for brei i forhold til resten av det forholdsvis slanke designet.

EDIT2:

HER er mitt forslag!

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar
Meget bra, selv om jeg ikke skjønner hva en strekkode har med en skole å gjøre. (selv om staten er en stor penge-støvsuger)

Nei, jeg vet. Det kommer av at jeg måtte bruke plass. Jeg hadde mye plass i høyden og denne skrifta er _høy_. Tenkte jeg skulle lage en versjon med noe mer standard. ;)

EDIT:

ORKANGER BARNESKOLE . CHILDRENS EDITION

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...