OHJohansen Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Gir deg helt unike muligheter.KORTTEST: The Swiftpoint Z Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 "(117 grams) – without cable." 2500 kroner for søppel. "men når du først blar opp pengene for denne, vil du neppe føle at pengene ble kastet ut vinduet. " Hvor mye fikk du/dere for å anbefale dette makkverket? 1 Lenke til kommentar
Beffa1 Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 "(117 grams) – without cable." 2500 kroner for søppel. "men når du først blar opp pengene for denne, vil du neppe føle at pengene ble kastet ut vinduet. " Hvor mye fikk du/dere for å anbefale dette makkverket? Hvordan du kan generalisere denne musen som et "makkverk" uten en gang ha tatt i den er vel i grunn et betimelig spørsmål. Vekt og størrelse på en mus er viktig for den enkelte bruker, i en test er det vel vanlig å teste musen for dens egenskaper i sin helhet. De skriver jo også at den passer best for de med litt lange fingre, trekker ned for prisen, men skryter av det som faktisk er unikt. Syns i det store og hele at dette var en vel gjennomført test og så lant unna noe bestillingsverk man kan komme. Du får ta en tur i sengen og prøve å stå opp på en litt bedre fot neste gang :-) 7 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Beffa1: Det kalles et forum troll ^^ 2 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Får jeg ikke lov til å bruke denne musen om jeg er venstrehendt, men likeve bruker høyre hånd til mus? 1 Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 "(117 grams) – without cable." 2500 kroner for søppel. "men når du først blar opp pengene for denne, vil du neppe føle at pengene ble kastet ut vinduet. " Hvor mye fikk du/dere for å anbefale dette makkverket? "Syns i det store og hele at dette var en vel gjennomført test og så lant unna noe bestillingsverk man kan komme. Så du er enig men uenig. Jaha. Du kan ikke tenke at du skal bruke denne til noe seriøs spilling eller så når den veier 117 gram, uten kabel. Det burde jo være opplagt. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 "(117 grams) – without cable." 2500 kroner for søppel. "men når du først blar opp pengene for denne, vil du neppe føle at pengene ble kastet ut vinduet. " Hvor mye fikk du/dere for å anbefale dette makkverket? "Syns i det store og hele at dette var en vel gjennomført test og så lant unna noe bestillingsverk man kan komme. Så du er enig men uenig. Jaha. Du kan ikke tenke at du skal bruke denne til noe seriøs spilling eller så når den veier 117 gram, uten kabel. Det burde jo være opplagt. Rart siden min mus veier en god del mer uten vekter, og i tillegg kan gjøres enda tyngre med vekter, og i tillegg fungerer den utmerket til såkalt seriøs spilling. Jeg har riktig nok ikke lagt inn vektene selv, men jeg har en kompis som kjører med 3x6 grams vekter ekstra, og han er enda mer seriøs enn meg når han spiller. Som dødsseriøs lizzom... Lenke til kommentar
Junk Inbox Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 (endret) Jeg klarer meg utmerket med en G400s til noen hundrelapper. Dette blir for mye Endret 10. april 2018 av Junk Inbox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå