Gå til innhold

Stereo bilde???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du snakker om 3D-briller, så har ihvertfall driverne til ASUS deluxe-kort støtte for 3D-briller i OpenGL og Direct3D. Spillene i seg selv trenger ikke å ha støtte for dette, de fleste 3D-spill fungerer bra. Det er unntak selfølgelig, fx Serious Sam (kun modeller blir stereo), MOHAA (kompass o.l. synes ikke, menyen blir herpa, ellers OK).

Lenke til kommentar

Ja har faktisk prøvd de 3d brillene til asus, men den dårlige skjermen min taklet ikke presset med hz'en. du må jo ha minst 120hz for at ikke skjermen skal flimre. 120hz med asus sine briller aktivert tilsvarer 60hz. jeg prøvde på 60hz som er ganske standard i spill, det ble ikke særlig suksess :sad:.

Men har du en god skjerm så funker det sikkert fint :smile:

Lenke til kommentar

Ja ser at du har peiling ronny . spiller du mohaa, eller rtcw ?

Som du sikkert vet er det ganske nye spill, og jeg vil tro de har rimelige standard innstilinger om ikke bedre.

poenget mitt er at du skal gå inn på spillene, trykke på skjermen din slik at du får se hz. hva står det der ... jo 60hz . Det er faktisk få spill der du kan stille hz'en, men som kjører 60 som standard.

ja 60hz suger, men men.

Lenke til kommentar

Ettersom 3D-briller viser halve frekvensen på hvert øye, må skjermen takle 120Hz hvis man skal få 60Hz på øynene. 2x75Hz på 640x480 funker i lengre tid uten problemer på min samtron 75S eller.no (billigræl). Høy oppløsning i stereo3d kan de aller fleste glemme (det gjør ikke så mye heller).

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-05 00:14, Dreadlord skrev:

Ja ser at du har peiling ronny . spiller du mohaa, eller rtcw ?

Som du sikkert vet er det ganske nye spill, og jeg vil tro de har rimelige standard innstilinger om ikke bedre.

poenget mitt er at du skal gå inn på spillene, trykke på skjermen din slik at du får se hz. hva står det der ... jo 60hz . Det er faktisk få spill der du kan stille hz'en, men som kjører 60 som standard.

ja 60hz suger, men men.

Akkurat det problemet med at spill switcher over på 60Hz er jo en "bug" som kan fikses da. Med Nvreffix (hvis du har Nvidia-kort seff.)!

Lenke til kommentar

Har Asus V8200 GF3

Faktisk er det så enkelt at Nvidia har driver for

EStereo på sin side. Du kan lagre ut egne 3D-Bilder fra spill.

Max Payne er det spillet jeg har fått best uttelling på. Det er ikke lenge av gangen man klarer å sitte med brilla på, de er ikke akkurat behagelige.

Yoda

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...