2W7W0OSN Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Det er mulig vi trenger mer praktisk intelligens fremover, skriver Erik Tunstad.Spark ungene ut i snekkerboden! Lenke til kommentar
Bjorn Justnes Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Fornoyelig lesning! Dette er tanker jeg ofte har hatt :-) 5 Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Utrolig bra skrevet Erik! Kanskje fordi jeg kjente meg igjen, men jeg har virkelig trua på at dette er et stort behov fremover. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Eller gi dem Lego og Minecraft? 2 Lenke til kommentar
0AAVKDA1 Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Eller gi dem Lego og Minecraft? Lego ja, minecraft nei. Eller Mecano, dampmaskiner, cuben, modelljernbane....det man bruker fingrene til å fikle med, fester seg enormt mye raskere....inkludert matte, fysikk, kjemi med blyant, viskelær og linjal...! Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Eller en Arduino? Gjerne med et greit utvalg sensorer, releer osv. Også må du *aldri* finne på å kaste elektrosøppel. Sett av en vegg i snekkerboden til elektronikk som kan slaktes ved behov. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå