Gå til innhold

City vs United

Jakobk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Som forventet. Vi får knapt låne ballen

Usjarmerende av City ja. Dårlig gjort si!

(det var den siste fra meg. Lover)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Jepp, der var det over. Fatter ikke hvorfor pragmatisten fortsetter denne konservative stilen gang på gang mot City selv om det åpenbart aldri funker. Hvorfor kan vi ikke for engangs skyld gi litt gass som Liverpool? Vi stiller med det beste laget vi kan utpå der og mens City har flere av sine beste spillere på benken. Flaut!

Lenke til kommentar

Jepp, der var det over. Fatter ikke hvorfor pragmatisten fortsetter denne konservative stilen gang på gang mot City selv om det åpenbart aldri funker. Hvorfor kan vi ikke for engangs skyld gi litt gass som Liverpool? Vi stiller med det beste laget vi kan utpå der og mens City har flere av sine beste spillere på benken. Flaut!

Høyt og aggressivt press har ofte fungert bra mot Pep-lag. Neste kamp på Etihad tror ikke jeg blir så bra for Liverpool.

Lenke til kommentar

Høyt og aggressivt press har ofte fungert bra mot Pep-lag. Neste kamp på Etihad tror ikke jeg blir så bra for Liverpool.

Klopp har et jerngrep på Guardiola. Eneste manageren i PL som virkelig vet hvordan man skal slå City.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...