Gå til innhold

Bil kjører inn i menneskemengde i Tyskland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Redd for å bli banka opp.

Edit: det er ikke sikkert han er skutt. Hvis jeg var sjef, ville jeg bare ha tatt ham med meg, sendt ut pressemelding om han er død, og «benyttet ham i etterforskningen».

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar

Kjørt inn i en restuarant tydeligvis

Mange trodde at siden ISIS holder på å bli slått så ville de radikale jihadist angrepene dø ut. Nå har vi hatt to angrep på to uker. En i Frankrike og denne.

Kan være fordi Al-Qaeda har gjennoppstått i Nord-Syria nå og deres kalifat kan være på tilbake. Men nå i en annen form.

Endret av Sandy Koufax
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

NRK har ekstrasending og gjør det de kan for å skremme folk. Nå er sendingen blitt til en rein spikersuppe basert på følelser, spekulasjoner og diverse info om terror.

Lenke til kommentar

Er det flere terrorangrep i Europa vår/sommer? Synes nærmest terror har blitt sesongbasert de siste årene. Kanskje bare noe jeg innbiller meg...

Mange terrorangrep rundt ramadan-måneden. Ramadan blir som kjent forskjøvet en måned for hver gang.

Ofte blir disse terrorangrepene beordret fra Syria, Afghanistan eller hvor de radikale jihadistene i Al-Qaeda er sterkest.

Ellers er det da mer terrorangrep når Al-Qaeda er sterk (f. eks. når ISIS hadde sitt kalifat og dominert midt-østen). Nå virker det som om Al-Qaeda er tilbake i Nord-Syria i hvert fall.

Lenke til kommentar

Terrorisme er den forrige nye hverdagen i Europa.

Den nåværende nye hverdagen er at en liten men høylytt gruppe retter kritikken minst like mye mot reaksjonen på hendelsene, som mot hendelsene.

Tidligere ansett som unntaksvise tankeløse oppgulp fordi det er lettere å kaste henda i været og klage til alle som har et øre, nå mer regelen enn unntaket.

Ser vi har etpar av dem her også. Clowns to the left, Jokers to the right. Lekkert.  :wee:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

TV2 rapporterer at bord og stoler ligger strødd.

Og at 15 mennesker ble drept i Stockholm for et år siden. Det var fem.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

TV2 har funnet ut at Münster ligger nordvest i Tyskland. Dermed har de tatt ett skritt nærmere status som allmennkringkaster.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...