Grreyly1234 Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Jeg har tenkt å bruke den på jordbær, tomat og agurk. http://www.biltema.no/no/Fritid/Hage/Planting/Ernaring/Flytende-plantenaring-2000037321/ Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Sikkert fin den. Den er laget for grønnsaker, så er trygg for mennesker. Skal ofte være litt mer forsiktig med de som ikke er spesifikt for grønnsaker, da det kan medføre mye rart i maten du produserer. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 Du kan fint bruke den, men jeg tror ikke du vil få noe ut av det. Bær og (frukt)grønnsaker har vidt forskjellige næringsbehov, og så lenge du bruker fersk jord (ikke torv) så vil plantene få nok næring fra vann og jord. Lenke til kommentar
Grreyly1234 Skrevet 15. april 2018 Forfatter Del Skrevet 15. april 2018 Så gjødsling trengs ikke mener du? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Jeg har aldri brukt det til agurk og tomat. Jorden vi har i Norge er ganske så fruktbar. Men hvis du bruker jord du har brukt før, så kan du godt bruke sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå