Gå til innhold

CPU

Data-Freaken

Anbefalte innlegg

:xmas: ho-ho-ho :xmas:

Jeg har en veldig dårlig CPU på min datamaskin nå, og vil ha en ny.....eg gikk til en data-forretning der de hadde CPUer, eg sa eg betalte opp til 1600kr....Dessverre sa de at min CPU e ute på Dato

Er det noen her som vet kordan eg kan få skiftet CPU hvis det e mulig.....

CPU: Intel Celeron II 900 Mhz

HK: DFI CW35-tc

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:xmas: ho-ho-ho :xmas:

Jeg har en veldig dårlig CPU på min datamaskin nå, og vil ha en ny.....eg gikk til en data-forretning der de hadde CPUer, eg sa eg betalte opp til 1600kr....Dessverre sa de at min CPU e ute på Dato

Er det noen her som vet kordan eg kan få skiftet CPU hvis det e mulig.....

CPU: Intel Celeron II 900 Mhz

HK: DFI CW35-tc

Når du likevel er villig til å betale 1600kr for en ny CPU kan du liksågodt ta en ordentlig oppgradering. En xp2500+ processor og NF2 hovedkort får du lett for ca. 1600,- . Du må sikkert ha nytt minne også da, 512MB kan man sikkert skaffe for 600 til, enda mindre brukt.

Å oppgradere det gamle systemet med en litt bedre processor vil ikke komme i nærheten av å yte det samme som et slikt nytt system.

Hvis du trenger det til spill eller grafiske programmer bør du nok ha et skikkelig grafikk kort også, ellers vil det være en skikkelig flaskehals. En gammel gammel Geforce256 vil ikke funke bra med en xp2500+ CPU.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...