Data-Freaken Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 ho-ho-ho Jeg har en veldig dårlig CPU på min datamaskin nå, og vil ha en ny.....eg gikk til en data-forretning der de hadde CPUer, eg sa eg betalte opp til 1600kr....Dessverre sa de at min CPU e ute på Dato Er det noen her som vet kordan eg kan få skiftet CPU hvis det e mulig..... CPU: Intel Celeron II 900 Mhz HK: DFI CW35-tc Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Du må antagelig ha nytt hovedkort også, dersom du skal få noe utbytte av en oppgradering. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Ha-ha, legg heller morsomhetene dine ut på en vitseside. Dette var særdeles useriøst. Les forumets regler før du prøver deg neste gang. Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 ho-ho-ho Jeg har en veldig dårlig CPU på min datamaskin nå, og vil ha en ny.....eg gikk til en data-forretning der de hadde CPUer, eg sa eg betalte opp til 1600kr....Dessverre sa de at min CPU e ute på Dato Er det noen her som vet kordan eg kan få skiftet CPU hvis det e mulig..... CPU: Intel Celeron II 900 Mhz HK: DFI CW35-tc Når du likevel er villig til å betale 1600kr for en ny CPU kan du liksågodt ta en ordentlig oppgradering. En xp2500+ processor og NF2 hovedkort får du lett for ca. 1600,- . Du må sikkert ha nytt minne også da, 512MB kan man sikkert skaffe for 600 til, enda mindre brukt. Å oppgradere det gamle systemet med en litt bedre processor vil ikke komme i nærheten av å yte det samme som et slikt nytt system. Hvis du trenger det til spill eller grafiske programmer bør du nok ha et skikkelig grafikk kort også, ellers vil det være en skikkelig flaskehals. En gammel gammel Geforce256 vil ikke funke bra med en xp2500+ CPU. Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Det funker da som bare det, du vil bare ikke få bra ytelse i spill Et dårlig skjermkort gjør ikke at resten av systemet yter dårligere! Lenke til kommentar
insider Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 jeg ville ha kjøpt en helt ny pc hvis jeg hadde hatt det utstyret der .. knasje ta vare på hd og kabinett Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Det funker da som bare det, du vil bare ikke få bra ytelse i spill Et dårlig skjermkort gjør ikke at resten av systemet yter dårligere! Klar over det, mente bare at det var en ubalansert kombinasjon... Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Bortkastet penger å oppgradere i en ny cpu på dette systemet! Du vil ikke merke den store forskjellen. Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Data-Freaken: hvor mange poster har du egentlig planlagt å legge inn på forumet om denne Celeron II prosessoren din? http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...opics&highlite= Endret 13. desember 2003 av Falconer Lenke til kommentar
rlz Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Bruk heller pengene på å oppgradere hele sulamitten, enkeltoppgraderinger vil ikke lønne seg noe særlig på dette systemet. En Barton 2500+, ABiT NF7-S v2.0 og 512MB TwinMOS er en billig og godtytende oppgradering. God jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå