Gå til innhold

ICE lanserer 300 GB mobilt bredbånd - Norges største datapakke?


Anbefalte innlegg

 

Du mener slik? :p

Jeg skal ihvertfall ikke klage på den reduserte hastigheten deres. 17.50Mbps opp/ned kan jeg leve med ;) Skal beholde ICE så lenge de tilbyr samme eller bedre tjeneste. Ser virkelig frem til den dagen jeg får fiber igjen, savner å ha 100+ megabytes linje. Enn så lenge har jeg vært kjempefornøyd med ICE.

4mCdZHW.png

blir hastigheten  satt ned til  17.59   mbps  ,det er mer enn nok  for  meg , stemmer dette  ser på sida dems at  det blir satt ned  men  står ikke hvor mye....merkelig  mobilabb blir satt ned kraftig  64 kbs   står det ihvertfall   ,  men  hvis dette stemmer kan man jo kjøpe billigste pakke til 99kroner og  fremdeles ha brukbar hastighet ?

 

Dette fungerte kun før de annonserte 200GB og 300GB pakken deres.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ice-net bruker teilas 4g når deres eget nett har for dårlig dekning. 

 

Personlig har jeg den lille routeren, og den har to eksterne antenner.

De eksterne antenennene tar inn deres eget nett, og om jeg skrur de av routeren så får jeg 4g fra telia med langt høyere hastighet. 

 

 

Da er praksis og teori hos ICE forskjellig.  Jeg lurte også på MBB fra ICE.  Kontaktet ICE kundeservice og fikk beskjed at deres MBB abonnement bare benytter ICE sitt eget nettverk og ikke Telias.  Det var bare ICE mobilabonnement som roamet med Telia.  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...